Annons:
Etikettandlighet
Läst 633 ggr
Daniel9632
2017-04-19 21:45

Skulle behöva hjälp att tyda en grej...:)

Hallå där ute! jag är en kille på 21 år, och har alltid varit öppen för 'andar' var rätt så mobbad i mina yngre dar som tur var hittade man musiken och bodybuilding som fick en att börja se livet positivt liksom. Jag har alltid haft lätt för att se/höra 'andar' speciellt en som jag tror vara min mormor som gick bort då jag var 3-4 år. Och för 3 år sen då det var väldigt mycket på gång dels med det paranormala och skolan så var jag till ett medium och fick kontakt med just mormor. Men hon sa även att hon såg mig hålla i en anka (medium alltså) det låter kanske konstigt men så sa hon, jag frågade vad hon trodde det betyde men fick till svar ungefär att hon inte visste och de är en sån grej jag kommer får veta så småningom, åren har gått men kommer inte fram till vad det är… Jag är mycket mer mogen än folk i min ålder och dem som är medialt lagda menar att jag är en gammal själ, nu är jag inte så duktig på att förklara men hoppas ni förstod:) någon som fått höra något liknande och vet vad det kan betyda? ha de bra ☺️

Annons:
Amandla
2017-04-20 14:25
#1

Så härligt att du känner av din mormor! 🙂

Det kan vara så att du får tolka ankan symboliskt, inte bokstavligt, för att förstå vad som menas med den. Vad associerar du en anka med? Allra bäst är det om du utgår ifrån din egen uppfattning, annars finns det flertalet böcker och webbsidor som föreslår vad olika symboler och Tecken betyder.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: