Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Helt galen natt

2017-04-12 10:34 #0 av: Empaten Martin

Hej är det någon som vet vad tusan det var med allt igår kväll/natt? Det var high life med en massa som man kände runt om sig. Jag såg skuggor och någon som bara stod och glodde på mig. Likaså hos mitt ex vaknade min son panik slagen. Exet drog dom i fötterna och katterna var galna och fräste och hade sig! Kort och gott det var som att vi hade gått ihop med andevärden tillsammans med demoner....

Anmäl
2017-04-12 10:53 #1 av: Herveaux

Jag har varken teorier eller svar på din fråga men jag hade också en hemsk natt.
Hunden som brukar vara en sovande filbunke var orolig och rastlös, jag vaknade av illamående och hade svårt att somna om. När väl sömnen kom hade jag den hemskaste mardrömmen på många år.
Tror aldrig jag har (försökt) skrika så mycket och varit så rädd i en dröm. Ledsen

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-04-12 12:03 #2 av: Empaten Martin

Kände mig själv lätt illamående. Min ena vän som jag var tvungen att akut besöka var skräckslagen! Men där lugnade det ner sig efter att jag bad hennes morfar komma och köra bort otyget.

Anmäl
2017-04-12 16:55 #3 av: Mia-45

Min son berättade med att han sett skuggor och sett för sitt inre hur någon stod och tittade på honom när han sov. 
Så där vart det med oroligt i lägret. Funderar

Anmäl
2017-04-12 21:44 #4 av: Magi-cat

Fullmåne, ju! MåneSkämtar

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.