Annons:
Etikettandlighet
Läst 648 ggr
RoxannaS
2017-04-10 22:20

Vem besöker oss?

Nästan dagligen känner jag en närvaro här hemma. I lördags kväll säger min pojkvän åt mig att sätta mig i fåtöljen vänd mot våran klädkammare och säger att han inte känner sig välkommen i våran lägenhet pga detta väsen i klädkammaren. Dörren hade stått öppen hela dagen. Och står vanligtvis stängd. Så de brukar vara kallt där inne. Men just denna dag så var de samma temperatur där ingen som i resterande lägenheten. Väl sittandes i fotöljen sträcker jag ut mina händer på killens begäran och känner att höger hand, den som vätter mot killen där han satt, blir svin kall medan vänstra inte känns av alls. Killen säger sedan att han känner som kalla vinddrag förbi honom som liksom "stänger in" honom i det hörn han sitter. Och så säger han att han känner att den som är här reagerade på att jag blev upprörd och innan vi ens satte oss där rasade det brukar ur sovsäcken där inne ner på golvet. Första svängen kom en burk. Andra gången två burkar. Och de fanns ingen logisk förklaring till hur dem kunnat ramla ur sopsäcken. Så min fråga är om någon kanske kan känna ifall vi har någon här hemma som vill få kontakt med mig och vem de skulle kunna vara. Jag känner liksom att denne har något meddelande till mig som jag vill ta emot men jag känner inte tillräckligt för att kunna komma på vad. Så jag önskar lite hjälp av er och hoppas någon kan känna någonting på något vis. Har sedan länge känt av saker omkring mig. Men aldrig på den nivån jag gör nu sen i julas. Kan se ljusbollar fara omkring ibland. Höra ljud i köket som låter som metall mot metall och sedan inte se något ske. I köket vet jag att vi har en kvinna som brukar dona. Men sen då?


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
Upp till toppen
Annons: