Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1109 ggr
vårstjärnaärdu
4/5/17, 12:28 PM

andlighet

hejsan.. förmodligen fel ställe att ställa denna frågan på, men har sett att många fått hjälp här ändå.. är det någon här som är så pass utvecklad inom det andliga som kan känna av om och isåfall vilka förmågor jag har inom detta..? anledningen till att jag frågar är för att jag har fått till mig detta av medium, men vill höra om ni säger samma saker.. detta med bekräftelse.. för nuförtiden har jag extremt svårt för att komma till ro om nätterna eller överhuvudtaget komma till ro när jag ska sova då det känns som jag har en närvaro.. vet dock vem det är.. och om det är så att jag har några gåvor.. är jag på rätt väg till att kunna ''använda'' dessa..?  vad ska jag göra för att komma dit isåfall..? vet att jag förssökt en hel del nu sista tiden eftersom jag har velat komma i kontakt på egen hand med en person som är avliden som betyder mycket för mig och vet att man isåfall inte borde försöka utan bara ta det som det kommer.. är jag helt ute och cyklar och bara tror att jag har något..? hjälp en vilsen själ..

Annons:
Amandla
4/5/17, 12:49 PM
#1

Är det  en avläsning du vill ha så ska, enligt våra Skrivregler, frågan ställas i Avläsningstråden (klicka på länken, scrolla längst ner och skriv in din fråga i rutan du hittat där), annars vill jag tipsa om Hjälptråden (klicka på länken eller titta under kategorin Aktuellt just nu).


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
vårstjärnaärdu
4/5/17, 12:51 PM
#2

tack så mycket!

kim1980
4/5/17, 12:55 PM
#3

Jag hade tyckt att alla som vill komma närmre det andliga . Tycker jag att dem behöver gå i kurs. För är inte helt lätt. Synlighet om man inte är född med det.

vårstjärnaärdu
4/5/17, 12:59 PM
#4

har dock fått till mig att jag haft den sen liten, men att när man är med om någon incident i livet så kan det komma upp till ytan, men håller helt med dig och det är något som intresserar mig väldigt mycket!

kim1980
4/5/17, 1:05 PM
#5

Att tycker så är gör märkt att många är rädda för osynligt andar. Själv har jag aldrig vart det. Jag av gudar allt det här ämnet. Jag har tänkt om finner bra plats för utvecklas mer. Men bor inte i stor stad. Så är begränsat här.

vårstjärnaärdu
4/5/17, 1:11 PM
#6

jag är en av de som faktiskt är rädd för det jag inte ser.. hade hellre önskat jag fick se isåfall.. vill inte va rädd, men jag blir ändå det när man ska lägga sig och sova.. tråkigt att det är så begränsat för dig.. :(

Annons:
kim1980
4/5/17, 3:17 PM
#7

Men jag klarar av hantera det som sagt . Är trygg i det ämnet är så nöjd att jag är den jag är. Förstodd det därför är det kurs viktigare för dig. En för mig. Är min raka åsikt. För dem som är rädda. Har ej begripligt den sortens. Annars är jag sån kan sätta mig in i andras tankar känslor. Är tok öppen. Så tycker levande folk svårare hantera. En andarna. Är stabil trygg i ämnet. Det finns dem som kortchar genom det hela. Jag är mer rädd för värmen klimatet är för varmt. Min kropp klarar inte av den biten.. Har gjort lite ärenden. Därför blivit sega svar.

vårstjärnaärdu
4/5/17, 5:22 PM
#8

ja du har rätt egentligen.. inget va rädd för.. speciellt inte heller när man egentligen vet vem det är..

kim1980
4/5/17, 5:31 PM
#9

Nä precis . Har bot i spök hus varje ställe var inte den andra lik . Men klara det med. Fast föra dem till ljuset det inget jag styr med . Men huvudsaken kan berska det . Sen att inte kan rensa städa . Där går min gräns. . Tar i mot om man inte är redo. Jag har stor nytta av ha hög med gåvor. På så sett är jag för det mesta förberedd. Inget går förbi det som berör mig i mitt privat liv. Samt djuren styrker en. Då djur är känsligare. Tror även handlar om finna rätt folk med som är stabil trygg. Då sin tur sprider ut trygghet. Tror du inte är påeng mitt tänkande hehe. Jag vill styrka folk inre banka ner dem.

kim1980
4/5/17, 5:47 PM
#10

I alla fall så har jag skeptiker allergi. Så tur kan kommusera . Ha av stånd till fel sort.. Sen hopp om likasinnade kan förstå det inte alla gör. Jag ser allt som öppet hav . Och ser dem som klickar med en. Blir som magnet måste bara blir driv kraft. Vart så sen liten. Så på så sett löser det sig.

kim1980
4/5/17, 6:09 PM
#11

Tyvärr fladdrar jag mellan 2 olika lägen. För värmen saboterar . Det många ej förstår alvaret. Men vet att inte är ensam. Men är en dem få som vågar stå upp för sig själv vad en det gäller. . Så har annorlunda sätt med mitt sökande. . Det är bara mitt inre som vet bäst. Men andliga sviker aldrig dem förstår bättre kan sätta en fläkt som bara jag känner. . Så bra start är finna rätt folk. Jag är så pass stabil i sig. Men dröm bild har jag. Önska är lagligt ! P. Men en kurs skulle nog göra dig susen. Så du blir med grund trygg. ) Bra sett träffa samma sort av just det ämnet. Vart bor du ?

Upp till toppen
Annons: