Annons:
Etikettandlighet
Läst 731 ggr
Bufflan
2017-03-30 13:54

Skrämd till att öppnas upp?

2010 stängdes jag av när det gäller andra sidan då jag förlorade min farfar, de senaste två veckorna har jag helt plötsligt öppnat upp mig igen. Kan tillägga att det var ett bombhot i vår lilla stad och jag var en av de första som ofrivilligt såg bomben innan polisen. Så nu känns det som att det mötet indirekt har öppnat upp mig. Har upplevt mer de senaste två veckorna än vad jag har gjort sedan 2010 sammanlagt nästan. Så hur stor chans är det att man kan lyckas skrämmas till att öppna upp sig? Jag menar inget jag har upplevt de senaste dagarna har skrämt mig utan det är mer att jag ser folk från andra sidan samt får besök från dem som att de lägger sig ner i min säng bredvid mig. Bästa sättet att hålla sig öppen nu?

Annons:
Sommarek
2017-03-30 14:44
#1

Skrämd vet jag inte, men det kan visst vara så att du får något till dig om det är något du behöver veta, så att ditt undermedvetna "skriver över" förnuftet, om du förstår vad jag menar.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Rosicrucian
2017-03-30 23:01
#2

Det beror ju helt på vad du vill själv. Blir det för mycket kan du alltid stänga ner dina chakran. Bara visualisera att de stängs när du mediterar. Det är alltid bra att vara ordentligt jordad innan man börjar sväva uppe i det blå:)

Bufflan
2017-03-31 00:27
#3

#1 jag tror jag förstår vad du menar. Tack och lov så tror jag de som mest besöker mig just nu är död släkt för att se så jag mår bra. #2 det känns just nu helt okej. Jag menar det skadar inte om det nu är min pappa som envisas med att besöka mig. Misstänker iaf att det var han som la sig bredvid mig tidigare i veckan. Men blir det för mycket får jag försöka stänga ner mig. Men jag tror att det underlättar för honom att jag är en smula öppen. Det blir lättare för honom att kolla till mig då :p

Upp till toppen
Annons: