Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m.

Dras till månsten

2017-03-29 11:26 #0 av: Rebelyell

Kan det vara så att om man dras mycket till en sten, att man behöver dem energier/egenskaper månstenen sänder ut?
Jag tycker månstenen är den vackraste stenen som finns och jag älskar känslan av att hålla dem i handen.

Köpte två st små månstenar förra veckan :) tänkte egentligen bara köpa en men fastnade för båda.

Anmäl
2017-03-29 11:27 #1 av: Rebelyell

Dem ser så annorlunda ut beroende på ljuset.

Anmäl
2017-03-29 11:29 #2 av: Rebelyell

Här ser dem nästan lite gröna ut.

Anmäl
2017-03-29 12:51 #3 av: Sommarek

Kort svar: ja.   ;)

Anmäl
2017-03-29 14:33 #4 av: NeferNefer

Jag håller med Sommarek. Vi dras till de stenar vi behöver Glad

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.