Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övningar

Avläsningstråden

2017-03-17 11:52 #0 av: Amandla

Det är INTE jag som gör avläsningarna.

Det här är en ÖVNINGSTRÅD för de medlemmar som vill träna sig på att göra avläsningar. 

För er som vill bli avlästa/vägledda (eller få en avläsning på djur):  ni kan lägga er önskan om detta i den här tråden. 

Det är inte okej att be om avläsningar av andra personer, utan vi tar bort sådana frågor direkt oavsett om ni skriver att de gett sin tillåtelse. Var och en får lägga in sin fråga, för hur ska vi kunna kontrollera att det stämmer?

Vi lämnar ingen garanti på att ni får den hjälp ni önskar eftersom de personer som hjälper till i dessa trådar gör det på sin fritid.

Det går inte i turordning. Tjata inte om du inte får svar, det gör bara att ditt inlägg känns negativt för de som vill träna och då är risken stor att de hoppar över det och istället tränar på någon annan.

Krävs det läkarvård av något slag (psykisk ohälsa eller andra fysiska sjukdomar) så gå den vägen i första hand.

(Ett tips - öva på varandra, alla kan)

Be om eventuella svar via pm om du önskar så.

Du väljer själv om du vill lägga in ett foto, det är absolut inget krav men det underlättar för vissa då de ska läsa av någon.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2017-03-17 13:52 #1 av: RoxannaS

Antar att man får göra en ny önskan nu eftersom de blev en ny tråd? Om inte annat ber jag om ursäkt men det framkom inte i huvudinlägget.

Önskar bli avläst, ni som övar får hemskt gärna öva på mig. Har väldigt mycket motgångar nu och önskar få lite hopp om framtiden ifall de kommer ljusna upp snart. Vet inte om man får be om det heller för det framkom inte heller, men tankar kring graviditet önskar jag också svar på.
Tar helst svaren via PM så det inte kommer ut allt för privata saker.

Anmäl
2017-03-19 12:45 #2 av: Anngerd

#RoxannaS
Du har fått PM.

Skicka gärna feedback eftersom jag övar och jag vill bara bli bättre och bättre :-)

/AnnGerd

Anmäl
2017-03-19 13:30 #3 av: RoxannaS

#2 Tack snälla! Det mesta stämde in väldigt bra. Känns skönt att få lite positiva tankar framöver. Var precis vad jag behövde höra. Tack kära du. :)

Anmäl
2017-03-20 20:12 #4 av: Isabella124

Hej!

Jag skulle gärna vilja bli avläst om någon vill öva lite :) Pm är att föredra!

Tack! :D

Anmäl
2017-03-20 20:39 #5 av: Anngerd

Har du foto? Jag kan inte läsa av text, säkert kan andra det men jag behöver foto.

Anmäl
2017-03-21 11:42 #6 av: Isabella124

Ja klart, jag skickar bilden på pm :) 

Anmäl
2017-03-21 18:52 #7 av: Corgitok

Jag skulle väldigt  gärna vilja bli avläst då det skulle ha hjälpt mig en del. Kan skicka bild på mig och förklara om mig på PM ifall någon vänlig själ skulle vilja läsa av mig!

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Anmäl
2017-03-22 17:07 #8 av: 91Marran

Jag skulle vilja att någon läste av min katt Nisse. Vore kul om ni kunde läsa av mig också.

Anmäl
2017-03-22 17:57 #9 av: Zebra123

Jag hade väldigt gärna blivit avläst utav någon! Har letat länge efter medium/spådam då jag tror det kan hjälpa mig, utan att lyckas dock. Tar gärna detta via PM! Kan skicka bilder om det önskas.

Anmäl
2017-03-24 16:54 #10 av: EvyKiwy

Ursäkta om jag stör stämningen.... men vad händer/är det när man blir avläst?

Anmäl
2017-03-29 22:11 #11 av: Anngerd

#6Isabella124

Du har fått PM.

/AnnGerd

Anmäl
2017-03-29 22:14 #12 av: Anngerd

#7 Corgitok 

Hej!

Jag kan göra ett försök, skicka bild så svarar jag dig med PM om du vill.

/AnnGerd

Anmäl
2017-03-30 08:20 #13 av: SusannAlg

Jag skulle gärna vilja bli avläst. Skickar foto via pm.

Anmäl
2017-04-03 22:38 #14 av: Anngerd

#7 Corgitok

Du har fått PM.

/AnnGerd

Anmäl
2017-04-03 22:44 #15 av: Anngerd

#8 91Marran och #9 Zebra123 ni får gärna skicka bild och text via PM till mig så gör jag ett försök att läsa av er. Jag läser inte av djur.

/AnnGerd

Anmäl
2017-04-05 12:51 #16 av: vårstjärnaärdu

hejsan.. förmodligen fel ställe att ställa denna frågan på, men har sett att många fått hjälp här ändå.. är det någon här som är så pass utvecklad inom det andliga som kan känna av om och isåfall vilka förmågor jag har inom detta..? anledningen till att jag frågar är för att jag har fått till mig detta av medium, men vill höra om ni säger samma saker.. detta med bekräftelse.. för nuförtiden har jag extremt svårt för att komma till ro om nätterna eller överhuvudtaget komma till ro när jag ska sova då det känns som jag har en närvaro.. vet dock vem det är.. och om det är så att jag har några gåvor.. är jag på rätt väg till att kunna ''använda'' dessa..?  vad ska jag göra för att komma dit isåfall..? vet att jag förssökt en hel del nu sista tiden eftersom jag har velat komma i kontakt på egen hand med en person som är avliden som betyder mycket för mig och vet att man isåfall inte borde försöka utan bara ta det som det kommer.. är jag helt ute och cyklar och bara tror att jag har något..? hjälp en vilsen själ..

Anmäl
2017-04-05 13:01 #17 av: vårstjärnaärdu

och är det så att någon svarar mig på min kommentar så vill jag jättegärna ha det via pm också om man får lov att önska.. tack på förhand!

Anmäl
2017-04-05 17:35 #18 av: eaouda

#15 Jag har PMat dig Glad

Anmäl
2017-04-07 00:53 #19 av: J-Artur-K

#16 Du har pm Tummen upp

Ny dag nya möjligheter
Anmäl
2017-04-10 12:51 #20 av: Fridaaaa

Jag vill gärna bli avläst :) 

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2017-04-10 13:43 #21 av: Eldig

Jag skulle väldigt gärna vilja bli avläst!

Anmäl
2017-04-10 22:48 #22 av: Wony

Jag skulle gärna vilja bli avläst, svara via PM. 

Anmäl
2017-04-17 22:31 #24 av: Gholi

Jag skulle gärna vilja bli avläst..

Anmäl
2017-04-18 23:04 #25 av: Embadoris

Hej! Jag skulle gärna få en avläsning av någon som vill göra ett försök... :) Svara helst via PM.

Anmäl
2017-04-20 15:42 #26 av: Mamma1968

Jag vill gärna bli avläst. Skickar gärna bilder i PM.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.