Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 693 ggr
Empaten Martin
3/10/17, 12:49 PM

Ande?

Det är som så att min arbetskamrat till lika mycket god vän och vi har följt varandra igenom flera liv har problem med en ande som är identifierad som en kompis till henne som tog sitt liv. Han sköter sig i huvudet. Och han är fast besluten att hålla sig fast vid henne trots att hon blir dålig av det och får ont i huvudet och blir svag och matt. Han har blivit ut driven med salvia och jag har rest två murar men han har bara rivit dom! Jag försökte hitta henne igår då jag alltid brukar ha lätt att hitta henne och jag brukar känna henne flera gånger om dagen som ifall hon har ont i magen osv så får jag samma problem. Men igår när anden höll fast henne så kunde jag verkligen inte komma åt henne. En annan medial kompis till henne har även använt st Mikael men även han hade svårt. Jag vet verkligen inte hur jag ska kunna skydda henne för hon är väldigt ljus och öppen. Jag funderar på om det skulle kunna skydda henne om jag gör ett litet kors i trä och sedan ristar in våra stjärntecken i mitten (jag är tvilling och hon lejon).

Annons:
Upp till toppen
Annons: