Annons:
Etikettövrigt
Läst 759 ggr
m2studio
2017-03-03 22:08

Vem är Site värden?

1 - Jag undrar vem är Site värden ? (Övernaturligt)

2 - Varför två inlägg skrevs av mig togs bort utan förklaring?

3 - Varför ingen svara på meddelanden jag skickar till Site Värden, får inga svar över huvud taget?

4 - Jag har läst reglerna och hittar inga som tillhör mina två inlägg.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
[AnimeV4]
2017-03-03 22:20
#1

Information om Sajtvärd och eventuella Medarbetare hittar du under "Om sajten". Fjäril är värd här: http://overnaturligt.ifokus.se/users/4e2357ad88f472142400ae8e-fjaril

Honestyisdead
2017-03-03 22:21
#2

Du skriver att du skickat meddelande till sajtvärden.  Då vet du ju vem det är.

Att du inte fått svar kan bero på att sajtvärden inte varit inloggad sedan den 25/2.

m2studio
2017-03-03 23:37
#3

JAg skickade PM till den adress som fanns där och ingen svarade så jag tolkade att detta inte varit Värden.

Tack för alla svar.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Honestyisdead
2017-03-03 23:58
#4

Adress?

[NeferNefer]
2017-03-04 02:12
#5

Jag är medis här och kan besvara dina frågor. Fråga 1 och 3 är ju redan besvarade. Fråga 2: det händer att medlemmar anmäler inlägg, och då försvinner de. Vad gäller fråga 4 vill jag att du tar en titt på våra Skrivregler igen, speciellt punkt 3 ("Inget prat om onda andar, demoner, svart magi eller liknande är tillåtet på ÖN. Hit kommer många barn och ungdomar och läser, vi vill inte skrämma upp någon.") och punkt 7 ("Övernaturligts admin har tolkningsföreträde av skrivreglerna och bestämmer när varningar och skrivförbud delas ut liksom när inlägg redigeras. Admin tar utan förvarning bort trådar och inlägg som bryter mot reglerna" …).

Upp till toppen
Annons: