Annons:
Etikettmedialitet
Läst 856 ggr
Caylina
2017-02-23 13:11

Hur ska jag göra?

Jag har ett stoooort dilemma! Jag har varit på min arbetsplats väldigt många år och har i ett par års tid sökt andra jobb, utan större framgång. Jag arbetar i ett konfliktfyllt företag som dessutom går dåligt. Anledningen till att jag är kvar är att jag har svårt att lämna helt enkelt. Bor i en mindre stad, har inte möjlighet att flytta. Finns inte så mkt jobb att tillgå. Behöver min lön. Nu har ägaren bestämt sig för att sälja eller lägga ner. Hon gav mig frågan om jag vill köpa. Jag är så tveksam till detta! Jag har massor av visioner och förslag på förbättringar, men ser även hur företag efter företag läggs ner inom vår bransch. Jag har alltid haft arbete och har otroligt svårt att föreställa mig ett liv utan arbete, ens för kortare tid. Jag skulle vilja få lite klarhet i hur jag ska gå tillväga, vad som väntar mig? 

Det är kanske konstigt att fråga här, men kanske finns det någon som har ett gott råd att komma med? Med eller utan medialtitet? Detta har förbryllat mig i flera år men jag har så otroligt svårt att komma till beslut när det gäller alla stora beslut i livet😭

Annons:
Amandla
2017-02-23 15:35
#1

Lägg din fråga i Avläsningstråden istället. Klicka på länken, scrolla längst ner och skriv i rutan som finns där.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: