Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Drömmar/Drömtolkningar

Änglar

2017-02-21 15:56 #0 av: Smulis54

När vi sover samtalar änglarna med våra själar.
MåneBlomma

Anmäl
2017-02-21 15:58 #1 av: NeferNefer

Så vackert. Tack Hjärta

En fråga bara: varifrån är bilden? (Det har med rättigheter att göra)

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-02-21 16:08 #2 av: love-child

Det hoppas jag. Har ju så många som jag saknar Hjärta

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Anmäl
2017-02-21 18:14 #3 av: NeferNefer

Jag tar bort bilden så länge. Det behövs källa och eventuellt tillstånd för att använda bilder. Är den din egen så vill jag att du anger det i texten.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-02-21 22:14 #4 av: Smulis54
foto till hör Marie sjöqvist

När vi sover samtalar änglarna med våra själar.
MåneBlomma

Då lägger jag in min eget foto  på en av änglarna  som jag skapar  själv ifrån grunden    :)  Med vänlig hälsning/ Marie S

Anmäl
2017-02-21 22:17 #5 av: Smulis54

Den förra  bilden kom ifrån  där man får låna  bilder gratis  minns inte  sidan tyvärr ...

Anmäl
2017-02-22 07:47 #6 av: NeferNefer

Tack. Vilken fin bild Blomma

Anmäl