Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 2022 ggr
Evzter
2017-02-11 21:04

Hund blev till människa

Jag var med om en helt sjuk sak för några minuter sedan. Var ute med min hund på promenad på en cykelväg utan belysning i skogen. Brukar gå där några gånger om dagen och har mött svartklädda människor i mörkret flera gånger. Trots att det är mörkt kan man urskilja människan och framför allt höra ljudet från gruset under skorna. Men den här gången var det inte så. Jag ser ungefär 5 meter framför mig , en stor hundliknande varelse. Jag såg tydligt de fyra benen och kunde se att den satt ner. När jag tar upp ficklampan på telefonen för att lysa på varelsen är det en "människa" som har vit klädsel på underkroppen och svart jacka. Jag lös på ansiktet och såg bara att det var täckt. Kommer ihåg att jag utbrast flera saker som "vad är det där" "det där är ingen människa " osv, men han passerade utan att ens titta på mig. Min hund gjorde utfall mot honom och han reagerade inte ens. Han gick bara förbi. Men det konstiga var att man inte hörde någonting. Inte hans andning, steg eller ljudet från kläderna när man rör på sig. Ingenting. Han passerade mig med några decimeter och det var helt tyst ! När jag vände mig om för att ta en extra syn på honom var han borta. Det är helt omöjligt då det är en raksträcka på ungefär 20 meter innan man kan välja vilket håll man ska gå åt. Han ska alltså ha tagit sig en sträcka på över 20 meter under några sekunder. Varje litet hårstrå reste sig på mig. Jag är väldigt medial och går kurser som utbildar mig till medium. Jag är alltså i kontakt med det "okända" dagligen och det är inget som skrämmer mig. Men det här var något helt annorlunda. Någon som varit med om nått liknande ??

Annons:
Huygens
2017-02-11 21:13
#1

Kändes varelsen som en ickemänsklig intelligens? Vissa personer har rapporterat att grå varelser ibland antar skepnaden av en stor kanin eller uggla.

Har människor försvunnit i detta område?

Evzter
2017-02-11 21:17
#2

Den kändes inte mänsklig på något sätt. Är inte någon som tror på demoner men nu börjar jag undra. Inga människor har försvunnit i området nu på senaste. Men stället är ganska gammalt så det är mycket möjligt.

Zadeira
2017-02-11 22:00
#3

Det är ju fullmåne ikväll… Kan inte säga något om det du såg, men fullmånen sägs ju kunna ha påverkan på både människor, djur och vem vet om det även gäller andra varelser som kanske kommer fram då.

Amandla
2017-02-11 22:56
#4

Vill bara inflika att det inte får vara något snack om demoner på den här sajten/admin


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Ghosthunter
2017-02-12 10:30
#5

Vilken upplevelse!!👍Det låter som om det vore en elemental som du mötte. De är varelser som kan anta olika skepnader och växlar ofta emellan djur och människa.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Kvigan
2017-02-14 23:35
#6

Wow, riktigt obehagligt, fascinerande och mycket intressant! Skönt att du hade hunden med dig, det brukar ju ge en trygghetskänsla när man är ute i mörkret.

👆 Djurnörd

Annons:
Monia2016
2017-02-15 18:46
#7

Har inte sett det där själv, thank God!

Men har hört talas om det flera gånger. Hoppas jag slipper möta det där. Brrrrr…
:/

drömmare
2017-02-16 06:15
#8

Jag tror du såg en vanlig människa Ditt undermedvetna spelade roll då du går en utbildning. Man ska komma ihåg den andra sidan o fantasin går hand i hand. Det ena utesluter inte det andra.

alvkvinna
2017-02-24 19:55
#9

Nästan som varulv!?

Upp till toppen
Annons: