Annons:
Etikettövrigt
Läst 794 ggr
Tiktak697
2/3/17, 8:58 PM

En dröm

Jag har haft en återkommande dröm i ung ålder ton åren fler ggr men igår natt drömde jag den igen den val lite anorlunda men ändå samma hus och dyl vad kan detta vara Det är om ett väldigt gammalt hus kalt och det drar min familj och jag var bebodda där de spöka de fans som 3 våningar den 1 var ok att vistas på den 2 våningen var tuff då de fans andar spöken energier som inte till lät det de var hårt pressat och nästan omöjligt att vistas på plan och på de 3 var de ännu värre yrt snurrigt hårt tryck de ville absolut inte ha oss där de såg mer ut som ett ungdoms rum mer byggt som på ett loft inbjudande intresangt men skrämmande då sedda andar energier var så starka och riktigt ohyggliga aggressiva onda men de har tillslut i drömarna gått att leva fridfullt och vistas där och när jag drömt dessa har de alltid varigt återkommande men också fortsätta de. Och efter lång tid har jag ej drömt denna dröm och den komm upp igår igen samma hus med sammma dragiga kalla känsla starka energier på våningarna jag höl på att kvävas kände mycket tryck men när jag drog ned loftet så fråga jag om den ville komma ut och leka för att jag ville ta mig an de snabbare istället för som före då de tog lång tid inna jag ordna de i förra drömmarna den komm. Er omgående en levande docka mycket skräms de sen tog de slut

Mvh Tiktak

Annons:
Tiktak697
2/3/17, 9:04 PM
#1

Men komm nu på att de fortsatte med hästar stora hästar fina pampiga militära eller beridarhögvalten de Ströms på hårt högt tempo tog plats trampade på förbi påminde mig om ryska med engelska typsnitt som för krig men utstyrseln såg ut som engelsk på ryttare och häst men att de var som när romanov ryska familjen i krig . Den delen har jag aldrig drömt om förr

Mvh Tiktak

Upp till toppen
Annons: