Annons:
Etikettfoton
Läst 2519 ggr
Yarabandak
2017-01-29 22:56

Vad är det på bild?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Saken är bredvid pojken, över hinken. Det skulle egentligen vara min kusins reflektion, inte det där.

Annons:
bernadette
2017-01-30 10:34
#1

Ser ut som ett ansikte, en flintskallig person.Tänker mig då en man.Först såg jag ingenting.Har han mustasch eller inte?Skumt

2Sirius
2017-08-20 12:16
#2

Intressant fråga, hoppas att någon har ett bra svar! Har själv upplevt liknande, då både ansikten, Tecken och bokstäver, har uppträtt, på skinnet, i Kläder, på väggar och till och med, då jag mjölkar/tvättar juvret på kon, och blicken faller på koskiten, där det kan vara som ritat eller avtryck i den.

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

flocken
2017-08-20 14:12
#3

Ser ut som en äldre flintskallig man.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2017-08-20 14:13
#4

Flera kan säkert känna in något. Själv är jag inte mottaglig just nu. Kan kolla senare ig

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

drömmare
2017-08-20 18:31
#5

Spegel reflektion av  bild, tavla eller annat, tror jag

Magi-cat
2017-08-20 19:31
#6

Jag ser olika saker i bilden varje gång jag tittar på den, så jag gissar på Pareidoli. 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[Devya]
2017-08-20 19:54
#7

Ser ut som en ung kille med snaggat hår/rakat. :)

Lussan20
2017-08-23 12:44
#8

Ja , nog kan man se olika saker. Jag ser en kvinna med ljust hår lite utsvängt i topparna. Efter en stund ser jag ett kattansikte i högra delen, efter ytterligare en stund små ansikten även de i högra delen av bilden. Ovanför vilket troligtvis är skuggor av gardiner ser jag änglar. Kanske skyddsänglar över den blonda kvinnan med sin katt i ytterkanten. Ja man kan se saker i skuggor och reflexer. Till saken hör att jag sista veckan sett små vita fjädrar då jag går ut med hunden. Förr fick jag alltid en liten vit fjäder till tröst i livets svåra stunder. Nu dyker de upp överallt? Tappar fåglarna sina små fjädrar just nu, eller är det bara så att jag ser dom? Kan det vara så att det vi ser formar våra tankar? Mvh/WL

Softh
2017-08-23 14:19
#9

Jag ser en man kan inte avgöra om han är ung eller gammal får en känsla av att han har cancer då han även saknar ögonbryn, Bred näsa. Stängda ögon

AjnaV
2017-08-23 17:21
#10

Jag ser bara en reflektion av pojken.

Upp till toppen
Annons: