Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Foton

Vad är det på bild?

2017-01-29 22:56 #0 av: Yarabandak

Saken är bredvid pojken, över hinken. Det skulle egentligen vara min kusins reflektion, inte det där.

Anmäl
2017-01-30 10:34 #1 av: bernadette

Ser ut som ett ansikte, en flintskallig person.Tänker mig då en man.Först såg jag ingenting.Har han mustasch eller inte?Skumt

Anmäl
2017-08-20 12:16 #2 av: 2Sirius

Intressant fråga, hoppas att någon har ett bra svar!

Har själv upplevt liknande, då både ansikten, tecken och bokstäver, har uppträtt, på skinnet, i Kläder, på väggar och till och med, då jag mjölkar/tvättar juvret på kon, och blicken faller på koskiten, där det kan vara som ritat eller avtryck i den.

Anmäl
2017-08-20 14:12 #3 av: flocken

Ser ut som en äldre flintskallig man.

Hemsida

Sajtvärd rexkanin ifokus

Många kramar Mette med flock

Anmäl
2017-08-20 14:13 #4 av: flocken

Flera kan säkert känna in något.
Själv är jag inte mottaglig just nu. Kan kolla senare ig

Hemsida

Sajtvärd rexkanin ifokus

Många kramar Mette med flock

Anmäl
2017-08-20 18:31 #5 av: drömmare

Spegel reflektion av  bild, tavla eller annat, tror jag

Anmäl
2017-08-20 19:31 #6 av: Magi-cat

Jag ser olika saker i bilden varje gång jag tittar på den, så jag gissar på pareidoli. Glad

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.