Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 972 ggr
unbreakable8
1/26/17, 12:40 AM

Jag behvöer hjälp!

Jag måste verkligen ha någon hem till mig snart, ett medium.  När jag flyttade in här så hade jag problem och fick reda av den förre inneboende att en man hade hängt sig här och jag kände av honom…precis på samma sätt som föregående inneboende, men jag tror att jag blev av med honom när jag bad min avlidne pojkvän om hjälp för då blev det lugnt.. för MIG.

Men jag har märkt att människor blir påverkade på ett negativt sätt i …speciellt i mitt kök och jag gillar aldrig att sova i mitt sovrum.

När HAN var kvar här så brukade han göra så jag fick svårt att andas, liksom att han lyfte mitt ben och sedan släppte det, och då vaknade jag.. men som sagt, trodde jag hade blivit av med det, men märker hur vänner som hälsar på mig över en middag med vin blir som förbytta…

Jätte….jobbigt. Men om jag ber dom gå till vardagsrummet, efter flertal upplevelser så verkar dom må bättre och blir snällare.

Jag funderar på skriva in till det okända och det finns bara två medium jag vill ha.. Terry Evans eller Lena Ranehag.

Vart skriver man till dom och hur tid tar det?  Är det gratis? Jag är en fattiglapp.

Annons:
Upp till toppen
Annons: