Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Medium

Borttappade bilnycklar

2017-01-17 09:05 #0 av: Jultan

Har tappat bort mina reservnycklar till nya bilen. Har endast haft dem ett tag efter vi skaffat bilen så försvann dem. Har letat i alla jackor,  i bilen, överallt men inte hittat dem.

Snälla hjälp mig!

Anmäl
2017-01-17 09:15 #1 av: _Fisken

Jag använder mig av sax o nycklar...trot eller ej.

http://oforklaradefenomen.ifokus.se/discussions/52bad7a08e0e743be1000955-sax-och-nycklar-hitta-borttappade-saker

Anmäl
2017-01-17 10:17 #2 av: Jultan

#1 Fungerar det verkligen? Jag läste om det förut.. Måste nog hem och prova... :)

Anmäl
2017-01-17 10:47 #3 av: _Fisken

Gör det. Det kan ju funka!

Anmäl
2017-01-17 11:29 #4 av: Amandla

Lägg din fråga i Borttappattråden istället (klicka på länken, scrolla längst ner i tråden och skriv i rutan du hittar där). Jag låser här.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.