Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Upplevelser

Sjuka djur

2017-01-02 21:35 #0 av: TjockaBerta

Hur kommer det sig att sjuka och döda djur kommer till mig. Jag har upplevt annat övernaturligt också men djuren är så tydliga. De kommer direkt till mig. 

Jag kan inte säga till bekanta att deras djur tagit farväl. Det är däremot fantastiskt när djur som inte är kvar här kommer till mig och berättar att de har det bra. 

>>>Malum domesticum<<<

Anmäl
2017-01-02 21:58 #1 av: Amandla

De känner att du är öppen för dem GladHärligt!

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2017-01-02 22:22 #2 av: TjockaBerta

Jag kanske inte ska fundera så mycket på det utan bara acceptera. 

Jag blir lite ledsen när jag ser att det närmar sig slutet och de tar farväl. 

>>>Malum domesticum<<<

Anmäl
2017-01-02 23:08 #3 av: Amandla

Se det som ett stort förtroende från djurens sida. De vet att du vill dem väl.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2017-01-04 05:34 #4 av: NeferNefer

De vill nog avsluta sina liv i en kärleksfull omgivning. Det är ett stort förtroende du får, och jag tror att du motsvarar deras förtroende på ett fint sätt Hjärta

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-01-04 16:09 #5 av: TjockaBerta

Jag har den allra största respekt för dem. 

>>>Malum domesticum<<<

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.