Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 711 ggr
flocken
1/2/17, 6:32 AM

Intuitions övning 2 januari

Jag är egenföretagare och driver hunddagis och pensionat. Vad ska jag/Vi göra idag?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
1/2/17, 6:34 AM
#1

Social träning. Min unghund blev skrämd under nyår och var borta i en timme. Knappt vågat gå ut och reagerar på alla ljud. Så hoppas hans kompisar ska ge honom lite stöd o trygghet

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Marr
1/2/17, 11:41 AM
#2

Asch då pälsvård & kloklipp trodde jag…

Det var tråkigt att höra & önskar att han kommer ur sin osäkerhet snabbt med hjälp av de andra hundarna & en klok matte…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Tarotstollan
1/2/17, 8:38 PM
#3

Busa i skogen tyckte jag lät bra efter nyår.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
1/2/17, 8:56 PM
#4

#3 ja visst hade det varit bra :) Men vi har tränat och kommer snart ha tillbaka min goa kille som inte är rädd för allt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

The_pearl
1/3/17, 12:58 AM
#5

Socialträning förstås. :) Min hund blev med skotträdd nu, hon har ändå klarat av diverse skott innan, har verkligen inte brytt sig alls. Nu på nyårskvällen så smällde grannen en bamseraket nära oss och hon var inte beredd. Så snabbt det kan gå fel.. :(

flocken
1/3/17, 5:07 AM
#6

#5 jag skulle tända ljus utanför ytterdörren. Dexter var inne. Så tänkte inte på att stänga dörren eller koppla honom. En smäll och han sprang ut, förbi mig o iväg. Du får göra nästa övning

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Upp till toppen
Annons: