Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 713 ggr
madde1999
2016-12-30 08:48

Mardrömmar

Hej!

På senaste tiden har jag drömt mardrömmar som jag har vaknat upp helt svettig och med grov ångest på grund av. En av drömmarna har varit att min mamma ringer och säger att hon ska ta livet av sig och när jag vaknade så hade jag panik och skrev och ringde till min mamma. En annan som jag drömde inatt är att det händer massa saker i drömmen men helt plötsligt så ser jag att det sitter ett barn i min stol som jag har på mitt rum, jag ser att det är min systerson på 2 år som inte ska vara här utan hemma så jag tar ner honom från stolen och kollar på honom men jag ser på nåt sätt att något är fel så jag skriker och det är nu det blir konstigt för jag var fullt medveten om det här, jag bestämde själv vad jag skulle göra i drömmen, jag bestämde att jag skulle skrika och sen hörde jag min mamma och pappa och då bestämde jag mig för att skrika min systersons namn och att han ska kolla på mig och när han gör det så är det något som är så sjukt fel.  En gång drömde jag också att jag satt i min säng och jag såg mig själv som en annan människa stå och kolla på mig i dörröppningen och jag såg ond ut typ som att jag var besatt, och jag vaknade sen typ i fotändan av sängen.

Jag har inte en aning om vad detta kan betyda och varför jag har börjat drömma så mycket mardrömmar men jag är oerhört tacksam för svar och synpunkter:)

Annons:
annsofairy
2016-12-30 18:31
#1

Drömmen tyda på att du inte sörja tillräckligt för dig under vårdagen. Din moderskåp vill ger upp att genomsätta ditt behov!

Upp till toppen
Annons: