Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1112 ggr
Snubben 85
12/30/16, 2:38 AM

Vad är det som händer mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!Är ny här på sidan tänkte berätta vad som hänt mig.Vi kan börja med att jag alltid trot på det övernaturliga och upplevde en hel del i övretonåren,allt började för ca 7 månader sen jag kom hem.min farfar gick bort och jag var och begravde honom själv bokstavligen.i ett av grannländerna.men hur som helst medan jag var ensam i huset och städade kl var 12.00 på dagen i början av maj.jag hade ytterdörren öppen helt medans jag står i korridoren och tvättar en vägg så tittar jag Ut mot dörren och ser som ett svart moln i skepnad av en människa.det var verkligen sotsvart.och efter knappt 1 sekund löses molnet upp och försvinner genom dörren och du stog den helt öppen i 90 grader så molnet stog på trappen ute när jag såg den.nakhåret reste sig men jag behöl lungnet.sa högt jag är här och vill inte bli skrämd.ändå fick jag en känsla att den ville smyga sig på mig.senare gick jag därifrån och då fick jag reda på att min farfars kremering var klar samma dag.så jag åkte hämta urnan och grävde ner den på kyrkogården.sen gjorde jag iordning graven och tände ljusen.jag satt säkert 1 Tim och väntade på att ljusen hade brunnit upp.när stearinet hade smält ner i sanden så såg jag att det bildat form av et huvud.bifogar bild.tyckte det var mycket märkligt.i allafall sen tog jag med mig även lite gamlasaker därifrån som minne.Men när jag kom hem till Sverige.direkt blev jag en annan människa.jag började må dåligt blev väldigt agrresiv och brydde mig inte om nåt tyckte illa om alla.fick även mordiska tankar även bilder i huvudet.började se saker i ögonvrån känner mig iaktagen.sen blev det ännu värre när jag gick en natt i genom gamlastan i Stockholm i oktober.det var helt öde plötsligt tycker det upp en uteliggare och vi möts på vägen hon kommer fram till mig och vill nåt men jag ser att hennes ansikte förändras till en demon som fräser åt mig.av chock fräser jag tillbaka.sen går vi åt varsit håll.inte nog med det så typ 1 månad senare kommer det fram en präs från Tyskland till mig och frågar om jag har ont i axlar eller armar.jag sa nej.sen la han handen på min axel och bad för mig.känndes lättare i kroppen efter åt faktist.men 2 veckor senare kom en afrikansk kvinna fram till mig hon började snacka om demoner och att det är skrämmande.jag sa inget till henne om mina upplevelser.sen bad hon oxå för mig.och jag fick en lapp av henne med nåt om Betlehem på.så jag undra va fan är det som händer mig ?har jag fått med mig nånting.jag tror knappast det är min farfar för han var god och snäll jag var den enda han hade sista 10 åren.men det svarta molnet kändes inte helt okej faktist.någon som har nån aning??

Annons:
[Blue_Lugia]
12/30/16, 7:29 AM
#1

Får jag fråga vad det är på bilden?

[Rhonda]
12/30/16, 8:32 AM
#2

 Förlåt mig men jag vet inte vad det är som händer dig jag ville bara tala om att jag ser huvudet i stearinet.

Sommarek
12/30/16, 8:45 AM
#3

Att tala om för en annan människa vad som händer med hen är såklart svårt, men har du provat den allra enklaste lösningen - att helt enkelt fråga de väsen som kommer fram till dig vad de vill?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: