Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Medium

Hjälp mig kontakta min bror

2016-12-27 17:05 #0 av: Reanimator

Hej,
Jag förlorade min lillebror i en oerhört tragisk olycka som lämnade väldigt många berörda på olika sätt. Han var inte gammal.

Sorgen är övermäktig. Jag har målat upp ett händelseförlopp i huvudet som jag vet är faktamässigt fel på många sätt, men jag har svårt för att få bort det (falska) bilderna. De finns med mig i mina drömmar och jag påminns ständigt om det.

Jag tror att han har det bra nu, men jag behöver någon slags mening med det hela och en förklaring till varför det blev som det blev. Finns det någon som kan hjälpa mig?

Jag svarar gärna på frågor, men de mer personliga tar jag bara på PM.

Jag behöver verkligen hjälp. Alla obesvarade frågor driver mig längre och längre ner i sorgen och saknaden.

Tack på förhand.

Anmäl
2016-12-28 14:21 #1 av: ViktoriaTomaszewski

Du borde fråga i sajten häxor här på ifokus istället. Tror de skulle kunna hjälpa.
/Viktoria

Anmäl
2016-12-28 14:26 #2 av: ViktoriaTomaszewski

Fick mycket hjälp där, efter att min syster hade dött.
/Viktoria

Anmäl
2016-12-28 18:14 #3 av: Reanimator

Tack, då ska jag prova det.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.