Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Ny medlem/presentationer

Hej! Mitt första inlägg

2016-12-19 11:52 #0 av: Dorisgosta

Hej!

Är ny här, men läst en del här. Jag känner mig så hemma här! Även med det övernaturliga. Jag har ingen runt om mig som delar min tro så jag känner mig väldigt ensam. hoppas därför att jag kanske kan få lite nya bekantskaper. Jag har aldrig upplevt något övernaturligt, men jag vill verkligen göra det. Just nu är jag insnöad på tomtar och troll och naturväsen. Läser mycket om det på nätet och i böcker. Så nu tar jag steget och öppnar upp mig för en ny värld! Skriv gärna om ni också känner er ensamma i er tro eller om ni bara vill säga hej.

Anmäl
2016-12-19 12:00 #1 av: NeferNefer

Hej Dorisgosta, och hjärtligt välkommen hit! BlommaGladHoppas du ska trivas här. Det finns gott om spännande trådar att läsa i, och skriv gärna mer om din syn på allt och om dina funderingar Tummen upp

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.