Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1567 ggr
flocken
12/13/16, 6:31 PM

" varningar" från andra sidan

Detta med att de från andra sidan varnar oss att något kommer hända, något man inte bör göra osv. Upplever ni Det? Nu har det hänt mig två gånger på kort tid. Första gången skulle jag ta bilen till ett av mina favorit ställen. Måste köra en smal grusväg bredvid en relativt bred å med mkt vatten. Fick bara en stark känsla att jag inte skulle köra dit. Gick kalla kårar igenom mig. Tog en bra tag innan jag åkte dit efter detta. Idag skulle jag åka o tvätta av bilen. Måste igenom en fyrvägskorsning. Innan jag kom dit såg jag ett starkt ljussken i korsningen. Saktade in o åkte in på en parkering som ligger innan korsningen. Åkte inte dit.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
RoxannaS
12/13/16, 8:14 PM
#1

Åh vad läskigt. Men häftigt. Jag brukar bara få rysningar innan de tex springer ut ett djur på vägen. Eller att de är för halt någonstans eller så. Förutspå saker kan jag ibland. Kan säga tex det är bara en tidsfråga innan de händer något och poff så hände något. Sist var de när min man körde lastbil och vi var ute på snöjouren. Vi åkte på den väg vi egentligen hade hand om men hade fått släppa till andra å dra iväg på annat. Vi är på väg tillbaka till dem som har hand om jouren och ska fylla på salt när jag får den känslan. Då hade min man varit vaken i drygt ett dygn i sträck. Jag känner dels att han ligger för nära kollegan framför och att han är för trött för att kunna reagera snabbt. Så jag klämmer ur mig det. Och kollegan framför slår på tvärnit för ett rödljus och vi glider med lästa däck rakt in i kollegans lastbil. De var inte stora skador visserligen men det var läskigt. Plogen fram på bilen min man körde blev vikt på mitten och kollegans stege på saltagrigatet fick ena benet vikt. Så inget allvarligt så som tur var. Har hänt flera gånger. Så de där var bara ett exempel och de som gått värst hittills


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
flocken
12/14/16, 5:43 AM
#2

Man ska lyssna på sig själv när man får såna känslor. Jag går inte emot varningar. Framförallt inte när det blir så tydligt som ett ljussken. Man måste vara lära sig att se o lyssna

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

fossingen
12/16/16, 1:59 PM
#3

#0 Absolut. Känns det inte bra så gå på magkänslan helt enkelt.
Varningar osv brukar jag mest drömma innan det händer och kan på så vis i vissa fall göra något och det har varit flera ggr vi överlevt olyckor med bl.a bil osv. Men det är inte alltid det går, man kan inte rädda hela världen precis (syftar då på större katastrofer). Men jag förstår det med rysningarna och känslorna, de brukar komma väldigt kort inpå.


RoxannaS
12/16/16, 4:30 PM
#4

Drömma gör jag också. Så de känns som deja vu sen


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
fossingen
12/16/16, 4:38 PM
#5

#4 Precis :)


Upp till toppen
Annons: