Annons:
Etikettandlighet
Läst 1960 ggr
malinokej
12/10/16, 2:58 PM

Känner mig iakttagen

Hej, jag känner mig ofta iakttagen och det är mest på kvällarna. jag brukar sova med min hund men på senaste har hon inte vågat vara vid fotänden av sängen och igår så satt hon och stirrade ut i luften och följde blicken av något. ibland skakar hon till och det känns jättekonstigt. jag vaknar oftast mitt i natten och har efter det väldigt svårt att somna. när jag ska gå på toaletten mitt i natten kan jag känna att det är någon som går bakom mig. hur ska jag göra för att bli av med detta och kunna sova bättre? och finns det ett enkelt sätt att kunna kommunicera med det som stör mig, kan man få svar direkt och hur kan jag veta vad svaret är? snälla hjälp mig

Annons:
Howling_Souls
12/10/16, 4:17 PM
#1

Jag tycker det verkar som att någon vill dig något, djur brukar ju känna av om det finns någon ande/spöke i närheten. Stress kan även få en att känna sig iakktagen.  Var inte rädd för andar vill oftast en inget illa, utan vill snarare ha kontakt. 

Tänk efter ett tag om det är någon som har betytt mycket för dig, eller kanske någon som du haft problem med?  Om du känner dig fortfarande iakktagen så kan man försöka prata med anden. Fråga vänligt vad den vill och vem den är! 

Om detta inte funkar så känn efter om det finns någon doft där hemma som är bekant. Kalla vindar, som att någon tex tar i dig är oftast Tecken på att någon är där.

Hitta små Tecken, ljud, och känn efter. 

Är ingen expert på detta men hoppas jag kunde hjälpa!

Upp till toppen
Annons: