Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Upplevelser

Nummer 66/666

2016-12-09 22:17 #0 av: busan123

Hej,

Jag har på senare tid upptäckt att numret 66/666 visar sig för mig ofta och det händer nästan alltid i samband med att jag tänker på en speciell person som jag tycker väldigt mycket om men vet inte om hen tycker om mig tillbaka. Jag har läst en del om att änglar kan guida en genom nummer i vardagen och att 66/666 inte behöver vara ett dåligt nummer. Men vad tror ni de försöker ha sagt, det känns inte som att det kan vara en slump att detta nummer alltid visar sig i samband med den här personen? Hur ska jag tolka budskapet och varför numret 66/666?

Tacksam för svar

Anmäl
2016-12-10 02:14 #1 av: NeferNefer

Här har du en länk som kanske har den information du söker:

http://sacredscribesangelnumbers.blogspot.se/2010/08/angel-numbers-number-sequences_1372.html

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.