Annons:
Etikettmedialitet
Läst 3022 ggr
Varkattan
2016-10-30 10:42

Jag ser saker i ögonvrån

Jag har alltid varit en person som tror på det övernaturliga, men har hela mitt liv fått höra att det inte finns något sådant. 

Jag har i några år nu ibland kunnat se saker i ögonvrån, men nu på senaste  tiden blir det allt oftare och jag ser fler olika slags varelser.  Det kan vara allt från små djur vid golvlisterna inomhus, till katter och till människor. Jag har hela tiden tänkt att jag VILL så gärna vara en som ser, att det är min fantasi som spelar mig ett spratt.. men nu idag, såg jag för första gången en människa i färg här i mitt kök, annars har det alltid bara varit svarta ovh gråa skuggor. Människan var inte tydlig. det jag ser är skuggor nog, men denna gång i färg.

Så jag undrar, ni som ser saker, hur visste ni att ni faktiskt SÅG saker och inte inbillar er? 

Hur vet man att man har någon slags kraft? Jag kan spå i tarot kort också, men det kanske alla kan? 

Jag har aldrig haft någon att prata med om sådana här saker, alla har alltid sagt att jag bara inbillar mig… 

Hjälp mig? Hur kan jag ta reda på om jag är.. någonting?

Annons:
The_pearl
2016-10-30 13:11
#1

Ja det låter ju som att du har någon "talang" 🙂 lita på det du ser, det är inget fel eller konstigt med det du ser. 

Har du provat att meditera? Eller kontaktat ett medium? Ibland kan ett medium hjälpa dig ta tag i dina förmågor och hjälpa dig förstå och utveckla dom. 

Du behöver inte fysiskt gå till någon. Det finns flera som gör på distans, som är jätteduktiga! Man kanske inte ska gå efter de som gör reklam för något via en telefon eller liknande. Skicka gärna ett privat meddelande om du vill ha ett namn på en som jobbar bra på distans.

Det finns även distansutbildningar som är bra. Jag går en nu där man får olika mediationsövningar osv.

Amandla
2016-10-30 13:38
#2

Kika gärna in i Hjälptråden, där finns en hel del tips 🙂(klicka på det underprickade ordet. Alla ord som är underprickade leder till uppslagsord i sajtens Lexikon. Eller gå direkt till lexikonet som du hittar i den smala svarta menylisten under sajtens omslagsbild)


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
J-Artur-K
2016-10-31 21:04
#3

#0  Det viktigaste är att tro på dig själv och lita på dina inre känslor i min åsikt. Om du inte tror på dig själv och litar på dina känslor blir det svårt att utveckla sig i min åsikt. Det finns mer än andar o sådant så är inget konstigt med det du nämner =)

Jag har haft förmågan så länge jag kan minnas. När jag var i slutet av 9 års åldern såg jag min far någon tim efter hans död framför mig lika klart som en levande människa. Men senare såg jag igen o blev chockad så såg aldrig igen lika klart som en levande människa såg då som du nämner skuggor o som konturer av en ande / människa. Men har börjat komma tillbaka att jag ser lika klart som en levande människa trodde en gång det var en inbrotts tjuv för vakna en morgon av ett stod en o titta på mig och var länge sedan jag såg så klart då så trodde det var en inbrotts tjuv o hoppa upp ur sängen o sprang emot han men ramla o tuppa av , av smällen, när jag låg på golvet stod han o titta på mig o var först då jag förstod att det inte var en levande människa o inbrotts tjuv. Spå har inte med andlighet att göra det tillhör synskhet som ligger i Beta vågor. (hjärnrytmer) Andlighet ligger i Alfa vågor (lägre hjärnrytmer) Kan vara bra att veta om att det inte är samma sak.

Det du nämner om att du sett en katt känner jag själv igen. En gång när jag var liten såg jag en katt som låg i min säng o sade till mor att det ligger en katt i min säng. Men när hon kom var katten borta. Var först då jag förstod att det var en ande katt. (såg lika klart som om det vore en levande katt)

Ligger mycket i att lita på det du känner och inte försöka analysera det medans du känner det utan bara följa med det o så i min åsikt. Annars blandar min in sig själv i det o man kan ändra om hjärnvågorna i hjärnan så det blir störning i det man får till sig att det försvinner. Men är bara mina åsikter jag nämner =)

Mvh / Joakim =)

Ny dag nya möjligheter

Holtan
2016-11-05 20:33
#4

Åh jag har lika dant. Jag ser saker i ögonvrån och har gjort ett tag nu, kanske 4-5 år till och från. På sista tiden har det blivit flera gånger i veckan.
Jag har aldrig sett något klart direkt framför mig utan endast i ögonvrån.
Oftast är det katter, fått för mig att de är katter jag haft som liten, en av dem lekte med mina nuvarande katter här om dagen.
Även känt att en katt strukit sig mot mitt ben vid flera tillfällen men de är ingen katt där.

Jag har också funderat på om jag verkligen ser dessa katter, idag en mus :P , eller om jag inbillar mig!
De är endast svarta skuggor och inga klara färger, ser dem både hemma och ibland när jag är borta.

Kram

[Magick_]
2016-11-05 20:38
#5

#1 Prata när ingen hör på. Prata om det är någon som vill dig något. Andar kan vilja kommunicera. Finns inget farligt, vad du än gör, var inte rädd.

[alladjurärvälkomna]
2016-12-03 06:52
#6

Skönt att höra att man inte är ensam. Ser ofta någon/något i ögonvrån,det händer ett par gånger om dagen. Även mina barn säger ofta att dom ser någon gå förbi oftast ser dom barn.

Annons:
Upp till toppen
Annons: