Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 814 ggr
Tina Ebrahimzadeh
2016-09-28 07:08

Snälla hjälp mig att ta reda på vad detta är!!!!!!

Hej. Som rubriken lyder är jag ganska desperat över att få hjälp, andevärlden är väldigt ny för mig och jag vet inte hur jag ska tolka alla Tecken. För 8 mån sen gick min mamma bort i cancer. Efter ca 3 mån började jag känna av hennes närvaro. Kände på mig att hon vägleder mig och att hon fanns där. På sistone har det dock börjat hända jätte underliga saker hemma hos mig. Allt började med att jag kände en så stark närvaro att jag kunde placera den exakt vart i rummet, detta skrämde ihjäl mig såklart eftersom att det aldrig hänt mig förr. Med tiden började jag få bilder i huvudet om en svart skepnad som tittar på mig, refererar den svarta skepnaden till "han" för att det känns så. Jag hör mycket konstiga ljud hemma men det som skrämmer mig mest är att han står och tittar på mig. Jag känner inte att han vill mig något ont men hans närvaro skrämmer mig något så in i helvete. Fått sömnsvårigheter och allmänt svårt att känna mig trygg hemma. Det känns som att han vill mig något, vågar dock inte kommunicera. Det som är säkert är att den andliga världen skrämmer mig okontrollerat, jag kan inte styra över det hur mycket jag än försöker. Det känns även som att han hör mina tankar och kommer oftast på natten, morgonen och när jag är ensam. Någon som snälla kan hjälpa mig tolka detta? Vill gärna inte ha någon negativ energi eftersom det påverkar mig jätte mycket, tacksam om någon kan hjälpa mig.

Annons:
RoxannaS
2016-09-28 12:35
#1

Misstänker att du öppnat dig för den världen i och med din mammas bortgång. När du känt av henne har du öppnat dig mer och därför känner du troligtvis av den här troligtvis manliga figuren. Kanske är de vad din mamma försöker berätta för dig. Beklagar sorgen. Kram


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Upp till toppen
Annons: