Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1394 ggr
Solvig
6/29/16, 2:04 PM

Försvunnen ring - åter?

För tre år sedan tog jag av mina fyra ringar, två vigsel-och två diamantringar, och lade på köksbordet. Då jag skulle ta på dem på morgonen var de försvunna, bara min man och jag fanns i huset. Goda vänner och alla i familjen skakade på huvudet och förstod ingenting. Till sist sa min svärdotter "du måste ha gått i sömnen och kastat dem", dumt nog hade vi inte kollat soppåsen innan den kastades, till sist trodde jag själv att det var som hon sa och med sorg accepterat det. För en vecka sen, jag var ensam hemma, låg EN av mina fyra ringar på bordet där jag lagt dem för tre år sedan. Hur kom den dit? Var är de andra tre? Vet någon vart man kan vända sig för att om möjligt få ett svar?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Coralines Ghost
7/12/16, 10:43 AM
#2

Spännande! Jag tänkte bara servera min egen ringhistoria: Min vigselring försvann bara några dagar efter att jag hade gift mig. Jag skaffade en ny ring. Ett tag senare hittade jag överraskande och oförklarligt den första ringen under huvudkudden. OBS Ringen satt ej löst och jag brukar inte sova med handen under kudden, så jag förstod inte hur det hela hade gått till, så jag tolkade det som att någon avliden anhörig inte gillade att jag gift mig.

Upp till toppen
Annons: