Annons:
Etiketterseansupplevelserfrågor
Läst 2038 ggr
leiaorgana
2016-02-05 21:36

Hjälp att tolka seans

Hej! Jag var på en personlig seans i veckan och mediet fick kontakt med en äldre dam som säger sig vara med mig.. Tror jag vet vem denna dam är och det känns lite kul att hon prickade in så väl med beskrivningen :) Men! Mediet sa att hon fick upp bilder av persienner. Och dessa återkom ofta som om damen tyckte det var jätteviktigt att påpeka! Förstod inte riktigt vad det betydde.. Visst finns det saker som jag kan tro att det symboliserar, men vad tror ni? Hon såg även en bild av en hund. Jag har inga djur själv och är inte speciellt förtjust i varken hundar eller övriga djur.. Men mediet trodde hon menade att jag hade väl hand om djur, haha! Tycker inte det själv.. Hur skulle ni ha tolkat dessa bilder? Mediet sa även att hon såg halsen bli "längre, bredare och mer framträdande".. "det är nåt med hennes hals, men vad?". Både jag och damen som jag tror är med mig har haft giftstruma.. Kan det vara det eller betyder det nåt annat? Fritt fram att tolka allt! :)

Annons:
Jane-Lyzell
2016-02-06 14:17
#1

Den som bästa kan hjälpa dig med tolkningen är ju mediumet du var till - om du inte förstår det som kom . Vad persienner skulle betyda är ju lite knepigt - vad tänker du på själv ? Persienner drar man ju upp och ned - så kanske något där som du ska förstå.

Hunden kan jag inte svara på - låter konstigt om du inte har en koppling till djur - när de kommer igenom hos mig så är det alltid en koppling med som om vi tar in hudens som kom så skulle jag tolka in en gammal hund som är på andra sidan som passar på att visa sig.

Hals tolkningen stämmer nog

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

The_pearl
2016-02-06 22:55
#2

Persiennerna kan vara många saker! Det kan vara allt ifrån att du stänger saker ute så du behöver öppna upp dig mer, eller tvärtom så du behöver stänga dig, det kan vara att du sover dåligt, dom kan vara skitiga o söndriga så hon tycker du ska ha nya, det kan ha med ljuse o mörker att göra. Finns ju massor. Det är ju mediumets tolkning och in egen tolkning som gäller. Med hunden kanske hon menar att du har en naturlig kontakt med djur, eller kanske hamnar i ett möte med en hund som kommer spela en stor roll för dig sen. Tiden kanske utvisar svaren efter hand.

Upp till toppen
Annons: