Annons:
Etikettövrigt
Läst 1005 ggr
Skorpion76
2/5/16, 6:48 AM

Förmågan att se auror

Har du förmågan att se andra människors auror? Hur upplever du det? Är det skrämmande och otäckt eller något som du trivs med?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
[Lummer]
2/8/16, 12:27 PM
#1

Jag ser bara auror ibland och men jag känner dom. Har hänt att när jag är bland folk som när man åker buss eller är i folksamlingar att jag måste flytta på mig för att jag blir så trött eller arg eller känner mig sjuk av att vara i någons energifält. Händer också att jag mår jättebra och vill vara kvar. När jag ser auror är när jag gett behandlingar och folk frågar , då ser jag sällan färg utan jag ser de olika fälten som mirage med olika täthet Det är inget jag tycker känns märkligt eller konstigt. Det bara är liksom.

Dioramabyggare
2/9/16, 2:42 AM
#2

Auror kan jag inte se, men när jag mött/gått förbi vissa människor så har jag känt en sorts "kraftfält" (stort ibland, litet ibland) kring de människorna. Men det har känns varken obehagligt eller behagligt, utom i bussar eller i hissar eller andra trånga utrymmen där det är många människor. Annars har det bara "funnits där".

(Ibland har jag undrat hur det kommer sig att jag aldrig känner något sådant när jag kommer nära djur.)

[Lummer]
2/9/16, 1:28 PM
#3

Som känner det har dom possitiva energi fält som man mår bra av att vara i. Träffar man på ett illa behandlat djur känns det annorlunda men då reagerar inte jag med att vilja gå därifrån utan då vill jag hjälpa..

mr.ehrenholm
2/10/16, 10:26 AM
#4

Jag har aldrig kunnat se varken en aura eller en fysisk gestaltning av andevärlden. Däremot är jag oerhört mottaglig för känslor, ljud och lukter från "andra sidan". Kan även känna människors kraftfält och har väldigt lätt för att läsa av människor om de är "äkta" eller oärliga. Önskar dock att jag hade förmågan att kommunicera mer med andevärlden via syn och höra deras tal mer.. :/

jodoms
2/10/16, 5:50 PM
#5

Jag ser auror ibland och då ser jag oftast bara den dominerande färgen just då. Ibland ser jag även de mörkare partierna kring delar av kroppen där personen har ont eller är skadad på något vis.
Jag känner lättare energifälten kring människor, men framför allt på djur. Jag påverkas otroligt starkt utav djurens energifält.

Sajtvärd på Astralresor iFokus

Upp till toppen
Annons: