Annons:
Etikettertipsråd
Läst 2937 ggr
mkih
1/10/16, 8:25 AM

är ugglan mitt kraftdjur?

Ordet uggla och själva ugglan har kommit till mig på olika sätt senaste tiden och i väldigt olika och otippade sammanhang. Kan det vara så att ugglan är mitt Kraftdjur? Vad står ugglan för ? Tack för svar :)

Annons:
Sagaliten
1/10/16, 9:16 AM
#1

Om det är ditt Kraftdjur eller ej kan jag inte svara på, men vad ugglan står för däremot kan jag hjälpa dig med.
Enligt Solögas Djurens Språk står ugglan för följande budskap

"Gör bruk av din egen visdom. Min gåva till dig är att föra din egen visdom och tradition vidare.
För din visdom och tradition vidare genom tex skrift eller tal"

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

[NeferNefer]
1/10/16, 10:07 AM
#2

Ugglan kan mycket väl vara ditt Kraftdjur om det är så att den dyker upp på olika sätt i ditt liv.

Jag personligen anser att Kraftdjur är en sak, djurorakel ett annat. Djurorakel, då är det ett tillfälligt budskap som gäller för just den situation du är i nu i livet. Då ska djuret tolkas. Kraftdjuret, det är ungefär som en hjälpare/guide, och det är med dig hela livet. Det är inget jag skulle tolka. Men känner du att ugglan ska tolkas i ditt fall, då är det så. Gå alltid på magkänslan.👍

Sagaliten
1/10/16, 10:30 AM
#3

Kan säga att jag hade besök av orakeldjur i form av ollonborrar i min lägenhet i somras. Söderläge och varmt så typ jämt stängda förnster med 3 av 4 (på 2 månader) kom förmodligen på något sätt in genom ventilsustemet och surrade ner två våningar och in på min toalett. Ena "hoppade på mig" och skrämde skiten ut mig en natt när jag låg och sov. Vaknade bara av surret och att något hårt damp ner på axeln. Smått panik ☺️ Efter att jag letat länge och väl efter vad den skulle kunna betyda så fick jag svaret på en mediumkväll då hon kollade upp det i Solögas bok. Va därefter jag köpte den själv. Och efter det så sa jag det att ja, jag har fattat nu snälla kom inte fler gånger, och sen kom där inte fler 😄 Lite off topic, men va bara tvungen att berätta😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

[NeferNefer]
1/10/16, 10:59 AM
#4

Intressant, Sagaliten 👍Tack för att du berättade 🌺

Upp till toppen
Annons: