Annons:
Etikettfoton
Läst 3189 ggr
josefinas
11/28/15, 1:07 AM

Han stirrade på mig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag står upp i mitt tvrum och ska ta en "selfie" , klickar upp snapchat med kameran mot mig och blir direkt livrädd. I kameran ser jag klart och tydligt hur någon stirrar på mig. Tar ändå en bild mitt i chocken och granskar den sen efteråt. Zooma in så syns det bättre. Vad säger ni?

Annons:
thea_thea
11/28/15, 1:21 AM
#1

Det där är en jacka.

josefinas
11/28/15, 1:26 AM
#2

Det är inte jackan. Det är mellan jackan och dörren.

Aleya
11/28/15, 6:52 AM
#3

Liknar en kappa

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Magi-cat
11/28/15, 7:56 AM
#4

josefinas, gick du fram till dörren efteråt och kollade hur det såg ut där? Hängde det kläder?

Det ser i alla fall ut som kläder som hänger där. Prova att ta en selfie till när du vet hur det ser ut på nära håll, så löser sig nog mysteriet.

Så du inte  behöver  vara rädd. 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

josefinas
11/28/15, 10:02 AM
#5

Det är ju inte jackan! I dörrkarmen i själva hörnet syns ett ansikte.

Aleya
11/28/15, 10:07 AM
#6

#5 ser inget alls.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Mia-45
11/28/15, 11:40 AM
#7

Jag ser ett hundansikte där ena örat hänger ner lite.

Sommarek
11/28/15, 1:01 PM
#8

En jacka verkar det inte vara eftersom den/hen går hela vägen ner till golvet. Hur ser det ut där nu, josefinas? Kan du ta en bild med samma saker i bakgrunden och från samma vinkel?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

MissClue
11/28/15, 10:17 PM
#9

Jag ser ett "ansikte", öga, näsa, mun. men jag får ingen känsla av att det är ngt mer än min fantasi

I love not man the less, but Nature more…

MissClue
11/28/15, 10:19 PM
#10

precis som denna bilden jag tog i mörkret, slumpmässigt hamnade det ett ansikte i cirkeln

I love not man the less, but Nature more…

Fiolio13
1/9/16, 3:07 AM
#11

Jag ser ansiktet som är bredvid jackan och som går en liten bit in på dörren. Först såg jag också bara jackan. Jag tycker dock inte att det ser ut som att den tittar på dig, jag tycker att det ser ut som att den tittar åt vänster.

vanligman
1/9/16, 11:30 AM
#12

Man ser det man vill se. Uppfattar en jacka, o stövlar på golvet.

Mysan_
1/9/16, 8:21 PM
#13

Jag tror jag ser det nu, när jag zoomar in bilden. Men det ser inte riktigt ut som den kollar på dig.

Annons:
vanligman
1/10/16, 8:19 AM
#14

Det ser ut som ngn stirrar , om man varit i en viss sinnesstämning. När man hastigt tittar på den. Förstår mycket väl om du Josefinas reagerade på detta. Men naturligtvist är det inget mer än några kläder.  Intressant är att de ser ut som på riktigt.

vanligman
1/10/16, 9:29 AM
#15

Andevärlden " visar ofta sitt på detta sätt. Även om det inte är mer än kläder,  . Därför tycker jag det är  bra om man tar fram det mer. Den är riktad till dej Josefinas . Uppmärksamma att man inte behöver vara rädd. Dem vill en väl.

Upp till toppen
Annons: