Annons:
Etikettandlighet
Läst 1111 ggr
Frostglimt
2015-09-03 14:41

Nybörjare som behöver hjälp <3

Hej på er! Jag är ny här, hittade den här inspirerande sidan för några veckor sen & nu är även jag fast :) För ca ett halvår sen fick jag reda på att jag är medial. Jag har väl alltid fattat att det har varit nåt sånt men jag har inte vågat tro på mig själv. Som barn när man ser något "annorlunda"vill man självklart berätta det på direkten, men när de vuxna sen säger att det endast är fantasi börjar man tvivla på sig själv. Så jag slutade berätta om jag såg något, det lungade ner sig lite under puberteten och har nu blommat ut i fullblom. Jag har så många frågor. Men har ingen jag kan dela dessa frågor med. Så jag hoppas att ni kanske kunde hjälpa mig lite. Sen efter jul har jag fått symboler & bilder som har dykt upp i huvudet. Det knackar i väggar & fönster. Jag blir omstoppad på kvällen innan jag ska sova. Som jag nu har fått reda på att det är min gammelfammor som tittar till mig. Jag ser olika mandala symboler & olika färger som flyger omkring, jag ser ansikten som jag inte känner igen, ser en panda, indianer, ljusöppningar i rymden, jag ser en man som liknar den vithåriga mannen i sagan om ringen..han har en klänning på sig som är gjord av guld.. Ja jag har så många frågor…. Ska jag prata med ett medium? (Jag arbetar själv som Spa & Hudterapeut, det ploppar upp bilder när jag masserar kunden. Vad betyder detta?) Stora kramar, Ljus & kärlek

Annons:
Amandla
2015-09-03 14:45
#1

Kanske hittar du något intressant i Hjälptråden? Där finns massor med tips och övningar 🙂Klicka på det understrukna ordet. Alla såna ord (med prickade understrykningar) leder till sajtens Lexikon.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Kritan]
2015-09-04 13:05
#2

Mediala är känsligare för andras människors känslotillstånd, och intrycken blir starkare med handpåläggning.

Frostglimt
2015-09-04 20:24
#3

Tack att ni tog er tid att läsa :) Jag får leta rätt på hjälp tråden. Kritan, ja jag känner det, men har aldrig tidigare fått bilder. Det är super spännande… Ha det fint :) Tusen tack!

Upp till toppen
Annons: