Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 704 ggr
noraa
6/30/15, 8:10 AM

tyd min dröm snälla betyder mkt

Hej vill att nån eller fler ska tyda mina två drömmar jag såg inatt. hoppas ni orkar läsa. skulle vara till stor hjälp. 

1. jag skulle köpa en ny bur åt min hamster. köpte buren och den var begagnad men fin. sen i buren finns det ju såklart ett "hus" som hamstar brukar sova i, när jag lyfte på huset var det två illaluktande döda råttor.  (såg dem som hamstrar men min kompis i drömmen sa , " men det är ju råttor ". 

jag blev riktigt rädd för att bli sjuk , få parasiter av att ha rört nått i den buren. sluta med att jag kasta buren. hursomhelst kom inte buren ensam utan det var en hund på köpet oxå, hunden nosa och tror slicka på  min hand och löd endast mig i drömmen, men jag kände mig äcklad av den, tänkte eftersom den kom ifrån familjen som gett mig buren. 

 plus hunden hade nosat på döda råttorna också. Men tiden gick och sjuk blev jag inte. ( hade flera gånger försökt bli av med denna hund i drömmen men fått skuldkänslor och hämtat hem den igen). 

2. Jag skulle på dejt (känner killen i verkligheten). . Gick hem till honom , träffade hans familj och där presenterades jag som hans nya flickvän. Dem hade en helvetes vacker utsikt direkt mot det blåa havet. vi skulle ner och sitta vid vattnet , plötsligt kom det en storm av snö som slog oss ner i vattnet, och jag skiljdes ifrån honom , två olika håll. var panikslagen över att mobilen skulle vara trasig med tanke på att jag inte visste var jag var. Men mobilen hade inte blivit trasig av vattnet, smsade honom och han sa att han redan var hemma i trygghet, jag smsade då att jag inte var i trygghet men han svarade inte. minns att jag i drömmen blev ledsen över att han inte brydde sig riktigt för jag var ju borta , långt hemifrån. Bad han möta upp mig men han dök aldrig upp, kom aldrig.  natten var kommen , han hade hört av sig igen men inte dykt upp. Jag var orolig för mitt batteri på mobilen tog slut och det var mörkt, jag var ensam och utan ett sl kort att åka hem med. Sprang runt som en galning överallt , fråga folk om hjälp och allt möjligt. jag vaknade upp innan jag var hemma. men klara mig upp på en buss iaf. Jag såg på en bänk att det stod 8B och jag gick i klass 8B när jag var yngre.

Annons:
vinden är min mor
6/30/15, 12:03 PM
#1

Jag är inte jätte duktig på drömtydning men har läst en del böcker om det.

Din första dröm;

Hamsterns hus- huset betyder hjärta. råttor betyder sorg mot din mamma.

Alltså. du är hamsterns bur, och i ditt hjärta har du två saker som du känner sorg över och som du inte riktigt förlåtit din mamma.

Hunden motsvarar någon som vill stötta dig och vet om denna sorg men eftersom du vet om att hunden vet detta tråkiga får du samtidigt lite dåliga känslor för hunden.

Ibland betyder drömmar något och ibland tror jag inte de betyder ett dugg.

Hur det är i detta fall får du fundera igenom själv.🌺

Få se om någon annan ger sig på din andra dröm.

☀️Mörker är bara brist på ljus

noraa
7/2/15, 6:01 PM
#2

puff

Aleya
7/2/15, 8:36 PM
#3

#2 drömmar iFokus finns också

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: