Annons:
Etikettofftopic
Läst 1234 ggr
Choklad
2015-05-29 08:45

Vill bara säga

Att ni som ber om hjälp med att hitta era katter, mm, då de har kommit bort, och ni ber om hjälp via pm, var snälla och ge feedback eller tala om ifall djuret har kommit hem. 

Jag får ibland förfrågningar och oftast så hjälper jag, men det finns de som bara struntar i att höra av sig efteråt, man får inte ens ett tack.

De flesta som kan söka efter djuren via energierna, vet hur det kan ta på ens krafter, och det tar tid.

Så om du ber någon om hjälp, hör åtminstone av dig till den som har gett dig hjälp.

Jag (och andra med mig tror jag) vill ju gärna veta om djuret har det bra eller inte.

U R us

Annons:
Pialinn
2015-05-29 09:00
#1

Det är nog inte bara i den här sajten folk är dåliga på att höra av sej efteråt.

Jag lämnar tips på textilhantverk i olika trådar, men aldrig folket visar om de förstått eller visar det färdiga resultatet. Därför funderar jag på att sluta hjälpa.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Aleya
2015-05-29 09:17
#2

Vi har redan det skrivet i tråden för borttappat. Men det är trist att folk inte kan ge feedback

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

farshus
2015-05-29 09:44
#3

Feedback kan man även ge negativt . Allt behöver inte vara sant inom det "övernaturliga" som folk skriver.

Tjohalia83
2015-05-29 09:52
#4

#3 Håller med. Feedback är viktigt oavsett om den är positiv eller negativ. Feedback är viktigt, helt enkelt. 🙂

[Bettanbop]
2015-05-29 13:48
#5

Ojdå, nu halkar jag in här med en text, väldigt ovanligt 😃

Men jag håller med. Någon sorts respons vill man ha, annars tappar man orken och viljan att hjälpa och dela med sig.

Jag hjälpt en kvinna för inte så länge sedan. När jag inte fått höra något på tre veckor tänkte jag att nu får det vara nog, ingen mer hjälp! men då hörde hon av sig, jätte glad och tackade så mycket 😃

farshus
2015-05-30 12:41
#6

Bra gjort Bettahop

Annons:
powerofthebass
2015-05-30 16:41
#7

Klart att man tackar för hjälpen .

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Upp till toppen
Annons: