Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1058 ggr
Ulriche62
2015-05-25 18:59

Är förvirrad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är ny här Och jag läste lite och förstår att man inte bara skall försöka jaga bort andar Men denna vill mig illa Och den är just bara runt källartrappan som är på utsidan av huset. Men jag har byggt in trappan som förut bara hade en ting dörr som låg direkt på. Nu är det en dörr och en liten överbyggnad När jag byggde hade jag ställt den tunga dörren lutat mot huset. Den stod väldigt stabilt. Ingen vind fanns. Ändå föll dörren rätt mot mig. Sån tur slog den bara mot mina hälar för den nådde inte längre. Stod med ryggen tull Min far såg det hända å kan bekräfta att inget naturligt kunde ha vält dörren. Som vind eller att den stod fel mm I söndags skulle jag laga taket som det hade regnat in på Hade slarvat å hade bara underpapp för länge Min stege kunde bara falla inåt mot taket ändå knuffades jag utåt. Denna gång skadades jag mer Även då jag byggde så var det som om något inte gillade det. Varje gång jag är i närheten av där är det obehagligt. Hur vet man om det är jag som överreagerat å inbillar mig att det Är ondskefullt eller om det är någon som vill ha hjälp eller kontakt. Det är bara på det elaka sätter deg har varit kontakt. Tycker jag Detta första inlägg blev jääätelångt. Men jag är då förvirrad. 😳

Annons:
NiklasTyreso
2015-05-25 21:15
#1

Enligt folktron kan man bli förvirrad av trollen (förtrollning). Vätterna är inte glada om man bygger över deras vägar eller boenden.

Tjohalia83
2015-05-26 10:12
#2

Jag får känslan av att det skulle kunna vara någon som inte vill skada dig, utan tvärt om, skydda dig. Som att det som hänt skulle kunna vara varningar för att du ska ta det försiktigt och vara noga med säkerhetsåtgärder. 🌺

Huygens
2015-05-26 14:56
#3

Att ramla bakåt från en stege kan vara orsakat av plötsligt lågt blodtryck. Det kan komma utan att man förväntar sej och jag skulle vara lite mer uppmärksam på mej själv om en sådan sak inträffat. Sker det igen, och det kan vara något så enkelt som att man hastigt reser sej och ramlar, så skulle jag nog ta kontakt med läkare/vårdcentral för att kolla vad det var.

Ulriche62
2015-05-28 18:01
#4

#2 Tack. Jag läste även att d kan vara rädda. Och med det du skrev bestämde jag mig för att prata typ där medans jag la på nytt tak Och faktum var att jag fick typ hjälp och det har aldrig flutit på så smidigt som då. Och jag bkev snabbt klar utan att mäta fel en enda gång. Helt fantastiskt. Så tack 😊

Tjohalia83
2015-05-28 18:30
#5

#4 Vad roligt att höra. 🙂 Hoppas att du får känna dig trygg i fortsättningen också. 🌺

tötenöten
2015-05-29 16:08
#6

Vet även att den som byggde huset kan bli arg om man gör om för mycket. Huset är ju den personens mästerverk!

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

Annons:
Upp till toppen
Annons: