Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1715 ggr
Cixx
5/22/15, 2:53 AM

Hörde mamma mig?

För ett tag sen så låg jag och tänkte på min mamma som gick bort förra året. Började efter en stund prata rätt ut till mamma och berättade saker som hänt osv innan jag sa godnatt för att sova. Den natten drömde jag om mamma. Hon frågade massor av frågor som har med nutiden att göra och det kändes verkligen som jag pratade med min kära mamma <3 

Nu är min undran, var det så att mamma kom till mig i drömmen eller är det bara önsketänkande?

Följ InnaTheIggy på Instagram
Medarbetare påBARF iFokus

Annons:
Magi-cat
5/22/15, 8:16 AM
#1

#0 Beklagar sorgen!🌺

Hur exakt det var med din dröm lär ingen kunna säga med säkerhet. Det viktiga ( tycker jag) är känslan du fick med dig från drömmen. Det låter som en dröm som återknöt till omtanken mellan din mamma och dig. Var glad åt det och bär den med dig bland minnena i hjärtat.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[LadyX]
5/22/15, 11:14 AM
#2

Det kan mycket väl varit din mamma som kom till dig i drömmen. Andevärlden har lättast att få kontakt med oss när vi är avslappnade, som vi är i sömnen.

Cixx
5/22/15, 2:32 PM
#3

Det kändes verkligen som det var mamma som kom till mig i drömmen. Har drömt andra drömmar om mamma men denna var så verklig, hon frågade hur det var med alla i familjen osv och personliga saker om nutiden. Tror och hoppas att det var så, saknar henne verkligen och kommer fortsätta berätta saker för henne rätt ut, för jag tror hon lyssnar :)

Följ InnaTheIggy på Instagram
Medarbetare påBARF iFokus

Kyllan56
5/22/15, 5:39 PM
#4

Jag tror din mamma kommit till dig. Två gånger har min mamma kommit till mig. Jag låg i min egen säng på natten. Jag pratade med henne. Det påminde inte om någon dröm jag haft tidigare. För det var en sådan stark känsla av kärlek, som jag aldrig tidigare känt i en dröm.

Cixx jag tror redan att du själv vet svaret.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Cixx
5/22/15, 9:46 PM
#5

Då litar jag på känslan att det var hon som kom till mig i andeform i drömmen. Tack för svaren allihopa :)

Följ InnaTheIggy på Instagram
Medarbetare påBARF iFokus

Ne1Sh2iva
7/19/15, 7:10 PM
#6

Känner igen det du beskriver, jag tror också att de besöker oss i drömmen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: