Annons:
Etiketterseansupplevelserfrågor
Läst 2608 ggr
farshus
4/16/15, 9:42 AM

Varför är det så? seans

När jag sitter framför en annan människa ensamma. Ser jag ofta h*ns liv passera i vy. Även kommande händelser. Men varför ser jag inget om mitt eget liv?

Annons:
Choklad
4/16/15, 9:52 AM
#1

Du är inte inriktad på det. 

Du är ju med dig själv hela tiden så du liksom reagerar inte på samma sätt som på andra.

Men du kan se din egen framtid om du vill.

U R us

farshus
4/16/15, 3:41 PM
#2

Hur menar du jag skulle kunna se min framtid. Hade behövt det just nu.

farshus
4/17/15, 12:26 PM
#3

Vill gärna ha hjälp se min framtiden, kanske ngn här kan hjälpa mig.

Amandla
4/17/15, 12:35 PM
#4

Är det en avläsning du är ute efter så lägg din fråga i Avläsningstråden istället.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Choklad
4/17/15, 2:22 PM
#5

#4

👍

U R us

farshus
4/17/15, 7:20 PM
#6

Jag är inte ute efter ngt, definitivt inte bråk. Undrar  bara rent allmänt hur är det möjligt se andras liv passera som i en dröm, när jag talar med dem. Men att kunna se sitt eget liv framåt i tiden är näst intill omöjligt. Vill inte ha ngn avläsning , bara en diskussion om fenomenet,   Eller är jag ensam om  detta..

Annons:
Loris M
4/17/15, 8:27 PM
#7

#6 Tror inte att du är ensam om detta. Nu är inte jag medial och kan se varken min egen eller andras framtid, men har både läst och hört många gånger från de som kan, att de upplever samma fenomen. 

En del människor kan med stor skicklighet förutspå händelser i andras liv men kan inte få fram något överhuvudtaget när det gäller ens eget liv. Jag tycker att det är rätt så logiskt egentligen. När det gäller oss själva så kan vi inte bara slappna av och vara mottagliga för det som kommer. Vi är för engagerade helt enkelt.

Choklad
4/18/15, 10:04 AM
#8

# 6

Har du tarot? eller vanliga spelkort? lär dig att hantera dem, om du inte kan det redan, för de är ett bra hjälpmedel då man vill se in i sin framtid. (Jag vet inte om det har någon betydelse egentligen, men spelkorten får enligt tradition inte ha varit spelade med, speciellt inte med något som har med pengar att göra. Det är enligt gammal tradition när en del saker ansågs vara "syndiga".)

Du  kan också spå dig i sand, i rök, i kaffesump mm., ställa en fråga till universum och vänta på svaret som  kanske inte kommer på direkten, men det kommer 🙂

Du kan också testa med en kristallkula eller om du har en svart skål, i den kan du hälla vatten och där kan du be att få se din framtid, men vad som gäller för alla olika sätten, är att du ställer specifika frågor och har en ärlig intention att vilja och kunna ta emot ett ärligt svar, för svaret kommer inifrån dig själv egentligen och det fungerar ofta ungefär som då man drömmer. Ibland får man bilder som är symboler, som man behöver förstå, och ibland kommer det fram bilder eller känslor som är just som det verkar vara.

U R us

Upp till toppen
Annons: