Annons:
Etikettandlighet
Läst 1184 ggr
vickyhoffa
1/15/15, 4:12 PM

hjälp ang. Ande

Hej. Det är så att jag har någon som följer efter mig, enligt min mamma (som har pratat med nått medium) är det en kvinnlig släkting. Men det är all info jag har.. Förutom att min moster sagt att hon/han är en god ande och inte vill mig nått illa. Jag känner mig aldrig hotad eller nervös när jag känner av han/hon förutom när jag ska sova då jag känner mig väldigt iakttagen. Någon som kan hjälpa eller ge tips på hur jag kan lära mig kommunicera med han/hon? Så jag kan fråga vad denne vill?

Annons:
[VSK]
1/16/15, 11:01 AM
#1

Om du inte känner dig rädd eller nervös, så säger du åt denne ande att nu ska du sova och ska vara ifred. Du ska aldrig ställa en fråga, utan du skall vara bestämd. Alltså inte säga "vill du gå härifrån".

vickyhoffa
1/16/15, 9:46 PM
#2

Okej, tack för tipset. ska prova det :)

[VSK]
1/16/15, 10:29 PM
#3

👍

Tildali13
3/2/15, 4:53 PM
#4

Om du vill fråga henne vad hon vill kanske du kan be henne kontakta dig i en dröm. Jag har gjort så och det funkade för mig 🙂 Du kanske inte får ett svar rakt av, alltså att hon säger exakt vad hon vill. Det kan komma så att du får lista ut lite själv. Så var det i alla fall för mig🙂Om du vill att hon ska lämna dig ifred så håller jag med VSK🙂 Hoppas att det löser sig!🙂

Upp till toppen
Annons: