Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 19924 ggr
Fjäril
11/20/14, 10:15 PM

Avläsningstråden

Det är INTE jag som gör avläsningarna, meningen med tråden är att ni medlemmar ska kunna träna att göra avläsningar på varandra.

För er som vill bli avlästa/vägledda (eller avläsning på djur):  ni kan lägga er önskan om detta i den här tråden. Det är inte okej att be om avläsningar av andra personer, utan vi tar bort sådana frågor direkt oavsett om ni skriver att de gett sin tillåtelse. Var och en får lägga in sin fråga, för hur ska vi kunna kontrollera att det stämmer?

Vi lämnar ingen garanti på att ni får den hjälp ni önskar eftersom de personer som hjälper till i dessa trådar gör det på sin fritid! Ingen bör heller känna sig förbisedd!

Krävs det läkarvård av något slag (psykisk ohälsa eller andra fysiska sjukdomar) så gå den vägen i första hand!

(Ett tips - öva på varandra, alla kan)

Be om eventuella svar via pm om du önskar så.

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
SannaNolte
11/21/14, 9:52 AM
#1

Hej ! .

Är i en stor omställning och förändring i mitt liv just nu … om någon där ute har tid , ork , lust och energi till att försöka läsa av mig, och kanske komma med något råd , så skulle jag vara mer än djupt tacksam ! . Jag behöver all hjälp jag kan få .. jag är vilsen i mig själv … om någon har tid , skicka gärna PM . HjärtaKram

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Niiiiina__
11/21/14, 2:58 PM
#2

Hej, jag skulle gärna vilja bli avläst om någon känner sig sugen.  Kan skicka bild vid behov och vill gärna ha svar via pm. Tack på förhand! :)

syllis
11/28/14, 11:30 PM
#3

Hej! Av nyfiken hamnade jag här.. våga någon läsa av mig eller säga nått vore jag tacksam. Kunde inte få till en bild med mobilen men skickar gärna en bild om man pm mig 😊

Pololuka
11/28/14, 11:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hoppas någon som har lust att avläsa mig, är lite vilsen. Skicka pm till mig. Jag skicka bild på mig från mobil hoppas de funkar bra att skicka utan problem.

Pololuka
11/28/14, 11:40 PM
#5

Ursäkta att bilden sitter inte på rätt plats. Hoppas de är okej?

J0554N
11/29/14, 4:14 PM
#6

Har gått igenom och går fortfarande igenom så otroligt mycket i livet som gör mig vilsen och förvirrad, skulle behöva vägledning och avläsning även av er som bara vill öva/prova. 

Skriv gärna i PM😃

Strong people don't put others down, they lift them up. 


Annons:
loveislovley
11/30/14, 8:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Någon som kan läsa av mig, ge vägledning??? :) Det skulle vara mycket uppskattat.

Kaizy
12/11/14, 10:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

kan någon läsa av mig? svra gärna i pm

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
majaliten
12/27/14, 10:08 PM
#11

Pma snälla om någon har lust och tid att läsa av mig vi PM

Denna kommentar har tagits bort.
MichaelaVeritas
1/9/15, 2:53 AM
#13

PMa mig om någon har lust att läsa mig! :)

Kärlek och ljus.

/MIchaelaVeritas

Annons:
[lillalollo]
1/9/15, 6:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Här har ni en bild på mig att öva på. Ni kan skriva i tråden eller skicka pm. Så ger jag feedback.

Tjohalia83
1/14/15, 12:41 PM
#15

#4,6,7&8

Ni har PM

Annisangel
1/15/15, 11:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Går igenom mycket och skulle uppskatta om någon kunde läsa av och/eller ge vägledning!

Många Goa Kramar

Annisangel

molam
1/15/15, 11:37 PM
#17

Vill ha ny avläsning, står inför en del svåra val, gärna i PM Bild Kan Skickas om man vill

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Oceanen
1/16/15, 10:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Om någon skulle vilja läsa av mig skulle de vara helt underbart. Står lite still med vilken väg jag ska ta. Vill gärna börja skolan men vill gärna ha råd om vad jag ska göra i livet. Och Om de är möjligt om jag kommer ha någon slags medial riktning i livet? Om de finns något mer att berätta är ju de helt fantastiskt också! Tack så mkt fina vackra människor som finns där för alla som behöver ♡ =)

ZeldasPhillip
1/16/15, 5:25 PM
#19

Tänkte fråga om någon vill läsa av mig oxå? Precis som alla andra; Skulle vilja ha vägledning i mina beslut i livet.. 

Vet inte om jag ska slå mig till ro där jag lever nu. Fortsätta bygga upp mitt liv här trots all osämja som blivit, eller om jag ska ta det skärande beslutet att ge upp allt och satsa på ny plats. Hela livet vore ju perfekt och både jag och den jag lever med hade haft det underbart med möjlighet till vad som helst om det inte vore för…

Skicka gärna pm

Siaa88
1/16/15, 9:23 PM
#20

Hej!

Skulle vilja bli avläst/vägledd om någon har lust? Skicka gärna pm i sånt fall :)

Annons:
Tjohalia83
1/19/15, 12:26 PM
#21

#14&16, ni har PM

Tjohalia83
1/19/15, 12:27 PM
#22

#1 har PM

Denna kommentar har tagits bort.
[NeSsa]
1/21/15, 5:38 PM
#24

Hej, Någon som kan läsa av mig och ge vägledning? Är i stort behov av det. Skicka gärna ett PM!

Gretchen-
1/21/15, 10:38 PM
#25

Hej, om det är någon som vill läsa av mig så skicka gärna ett pm. Jag kan skicka med en bild.

Tack! 🙂

anna184
1/25/15, 12:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Hej undrar om någon kan läsa av mig och ge lite vägledning:)

katsy
1/25/15, 4:55 PM
#27

Hej jag skulle önska lite vägledning, står mitt i ett tomrum just nu och vet inte vad jag ska börja. Kan skicka foto om det behövs. 

Tack ✉️

Annons:
marbjoe
1/25/15, 8:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Skulle gärna önska en avläsning och lite vägledning då livet just nu bara känns som en enda lång väntan. Jag känner mig slutkörd, har så kort stubin och faller ofta in i svarta tankar, svårt att få ihop min vardag. Någon som kan erbjuda några hjälpande råd?

jodoms
1/27/15, 10:31 AM
#29

Hej! Finns det någon som vill berätta något om min hund så är jag oerhört tacksam. Jag har försökt själv men har inte lärt mig än och min känsla säger att det är något jag bör veta här men jag förstår inte vad. Stort tack

Sajtvärd på Astralresor iFokus

jodoms
1/27/15, 10:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30
jodoms
1/27/15, 10:35 AM
#31

Jag vet om ursäkt att bilden kom som #30 och inte på samma kommentar som min fråga.

Sajtvärd på Astralresor iFokus

MammaMalin333
1/27/15, 4:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Hejsan!

Jag skulle bli otroligt glad om någon skulle vilja läsa av mig… Oavsett om  du är rutinerad eller bara vill "öva", hör gärna av dig till mig! :)

sländanskaniner
1/27/15, 9:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

Skulle bli jättetacksam om någon ville läsa av mig!! Skicka gärna PM :)

Azeman86
1/28/15, 6:02 PM
#34

Jag står vid en vägkorsning i livet och behöver vägledning och hjälp. Hela situationen är påfrestande.
Jag har också bett gud, änglar och allt om hjälp & om god resultat som kan göra en stor skillnad på beslutet på vilken väg jag ska ta. Jag är inte troende, men denna gång vill jag tro på han och änglar, denna enda gång i mitt liv vill jag ha tur och medgång i livet, och att min önskan gå i uppfyllelse, då större delen utav mitt liv består utav motgångar och otur. Men denna enda gång ber jag så enormt mycket om hjälp. Vet inte alls vilken väg jag ska gå annars. Jag vill så gärna denna gång ha turen vid min sida. Snälla, behöver verkligen hjälp.

Tyvärr så har jag inga pengar så jag kan betala, och söker därför gratis vägledning. Vet inte heller om det behövs bild?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
2/3/15, 5:56 AM
#36

#35 det är inte tillåtet med avläsning på andra. Sen uppmanar jag till att läsa våra regler för denna sidan då det fanns andra regelbrott.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

MinnaJosefin
2/6/15, 2:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#37

hej! skulle vara jättetacksam om någon vill/kan göra en avläsning på mig:) mvh

The_pearl
2/9/15, 11:56 PM
#38

Hej! Jag önskar vägledning vad det gäller mitt jobb. Jag känner mig jättestressas över hur situationen är nu. Det känns fruktansvärt jobbigt! En liten hint bara hade jag varit tacksam över! Jag kan förklara mer i ett PM hur jag menar. :)

Denna kommentar har tagits bort.
[ensambarn]
2/18/15, 8:03 PM
#40

Skulle behöva lite uppmuntrande vägledning/råd eller liknande. Stress, oro och ångest finns i mitt liv just nu.. Kan skicka bild i PM. Tack i förhand! :)

Zmileyy
2/18/15, 10:21 PM
#41

Vill hemskt gärna bli avläst eller få råd. Jag är i en situation som jag aldrig har varit i förut och jag vet inte vilket val som är det rätta för mig. Är jag beredd på förändring?

Annons:
lizaohman
2/19/15, 5:49 PM
#42

Råd, inspiration och empati är goda vänner, men det är alltid DU som ska bestämma din väg. En ännu bättre vän är Meditation då du kan fråga dig själv vad du vill och kan göra. Ingen vet det bättre än du själv.  Eventuellt kan du ta till healing för att uppnå en bättre balans. Jag har en del sådana klienter där de behöver stärkas mentalt. Var dock beredd på att det kan bli en del gråt och kroppslig utrensning. ❤️

jessicavjansson
2/20/15, 11:20 AM
#43

Hej! Jag skulle väldigt gärna bli avläst. Det är nånting som känns väldigt tufft just nu men jag vet egentligen inte varför. Pma mig gärna, jag skickar gärna bild via pm. Tack på förhand🙏

kalltkaffe
2/20/15, 2:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#44

Någon får gärna läsa av mig. Har det rätt tufft av och till och känner en närvaro här hemma i lägenheten. Skicka svaret i PM. Tack i förhand! :)

s990220
2/20/15, 3:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#45

Det här är ju ett spännande experiment. Jag vill väldigt gärna bli avläst, skicka PM med ditt svar och så berättar jag om jag tycker det stämmer eller ej. Bilden jag bifogar är ca sex veckor gammal.

mi72
2/22/15, 8:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#46

Hej! Jag skulle gärna vilja ha vägledning när det gäller mitt arbete. Vad kommer hända? Tack på förhand och ett PM hade varit bra. Kram 😃

LittleIsa
3/4/15, 5:57 PM
#47

Skulle gärna bli avläst och få vägledning. Skicka i PM :)

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Aleya
3/6/15, 10:17 AM
#49

#48 borttaget. Man får bara be om avläsning av sig själv och sina djur. Inte andra personer.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
3/10/15, 11:13 AM
#51

#50 raderat då du redan har en förfrågan i denna tråden.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Cbossen
3/11/15, 9:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#52

Hej, hej! Skulle gärna vilja bli avläst. Behöver lite vägledning om vilken väg jag ska välja :)

Ogräset
3/27/15, 12:12 AM
#53

Hej! Jag skulle gärna vilja bli avläst. Finns så mycket jag är nyfiken på 😊

Ogräset
3/27/15, 9:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

Oj bilden kom inte med 😊 men här kommer den om någon skulle känna för mig 😊

Fdtr
4/13/15, 10:17 AM
#55

Har ibland läst av andra, nu skulle jag vilja se om någon skulle kunna ha några råd att ge mig om alla jobbtankar som far runt i skallen.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Annons:
[BjorneW]
4/14/15, 10:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#56

Hej! jag skulle gärna vilja bli avläst. Få lite råd om arbete och livet i stort. PM går bra att skriva. /B

Denna kommentar har tagits bort.
LeeKnow
5/18/15, 6:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#58

Nån som vill läsa av min ponny Toppensöt? :) 

Vill veta saker som t.ex vad hon tycker om mig, vad jag ska ändra i hantering, hur hon mår. o.s.v :)

mlehtonen
5/19/15, 8:30 AM
#59

Hej. Skulle någon vara intresserad av att läsa av min hund Wilda och min häst Berlien ? :)

Mirrorglace
5/31/15, 11:46 PM
#60

någon som kan läsa mej? skulle vara tacksam för svar i PM! kan även skicka bild  :)

❤️

Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
6/4/15, 5:48 AM
#62

#61 man får inte läsa av andra eller andras djur. Läs reglerna.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Ravynsfair
6/4/15, 9:41 AM
#63

#62 Syftar du på mitt inlägg? Jag läste reglerna innan jag lade upp bilden. 
Det är "min" häst trots att jag bara är fodervärd,  ägarna refererar henne som MIN eftersom det är JAG som sköter ALLT kring henne.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Aleya
6/4/15, 12:38 PM
#64

#63 är du inte ägare av djuret dvs står i ditt namn så är regler att du INTE får avläsa. Är det fortfarande något oklart så ta via pm.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Amandla
7/3/15, 8:36 PM
#65

*puff*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[blue_neonlights]
7/3/15, 8:40 PM
#66

Jag vill så gärna bli avläst och få tips samt råd av en duktig medial person. Jag skickar en privat bild via mail. Helst via PM. Vore jättetacksamt.

Blåbubblan
7/4/15, 11:08 PM
#67

Jag går igenom en jättejobbig tid nu och behöver svar akut. Är det någon som kan se ett barn i mitt liv? pma mig så skickar jag bild.

Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
7/6/15, 4:01 PM
#69

#68 raderad. Det är medlemmar som frivilligt avläser. Och det går inte snabbare bara för att man puttar sitt inlägg. Och man är ej heller garanterad svar.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Eldflickan
7/6/15, 11:45 PM
#70

Om någon vill försöka läsa av mig kan jag även försöka läsa av i gengälld. Vill bara veta ett par korta saker. Tidigare liv, kärlek.

schnecke
7/6/15, 11:47 PM
#71

Om någon vill testa på så får ni gärna läsa av mig. Skriv i PM! 🙂

anatomi
7/8/15, 10:57 PM
#72

Enkel avläsning (tror jag) för den som försöker hitta/forma sin förmåga. Avläsningen handlar ENDAST om eventuella budskap/meddelanden från nära anhöriga på andra sidan.

Första principen, en avläsning ska INTE kräva ett foto eller motsvarande på den person som önskar bli avläst eller vill mottaga budskap från andra sidan. Det ska räcka med de energier som framkommer i texten av avsändaren.

[NeferNefer]
7/9/15, 8:41 AM
#73

#72: Jag håller helt och hållet med dig. Kan du inte skriva en ny tråd om det? Jag tror många tror att det krävs foto för att kunna läsa av personer, och det är synd om ditt inlägg försvinner i den här tråden.

Miisala
7/9/15, 1:21 PM
#74

Jag skulle vilja bli avläst/vägledd. Kan inte minnas om jag blivit det förr. Jag har alltid varit lite skeptisk till det övernaturliga, men har upplevt saker som inte går att förklaras med logik. Min nyfikenhet har gjort mig mer öppensinnad.

PM föredras. :)

rudenstam
7/10/15, 10:14 AM
#75

Hej :)

Om möjlighet finns så skulle jag vilja bli  vägledd/avläst. Jag känner att jag behöver ett Tecken.

Skicka gärna PM.

Vänliga hälsningar

S

anette81
7/17/15, 2:54 AM
#76

Jag skulle gärna vilja bli avläst och få veta angående jobb, kärlek allt som går att få fram om framtiden. Kommer jag flytta och till den stad jag vart på besök i ett par gånger det senaste året? Pma mig om du är intresserad så skickar jag en bild. Tacksam för svar!

Annons:
Gosan1
7/21/15, 5:25 AM
#77

Skulle bli oerhört tacksam om någon skulle vilja ta sig tid att ge mig vägledning/avläsning. Tycker jag stampar på samma fläck och har gjort det nu ett antal år. Livet känns som att tåget går förbi och jag hinner inte med. Har tyvärr inget foto men det kanske kan gå bra ändå?  Gärna PM. Tack på förhand.

TB1
7/21/15, 9:13 PM
#78

Hej fina Du som läser detta!

Jag behöver vägledning i mitt liv. Allt är på plats, utbildningen, karriären, mannen. Men jag saknar en viktig pusselbit och vi har kämpat länge. Snälla vägled mig, när kommer det till mig?

Massor av kramar!

*Anesthesia*
7/27/15, 4:15 PM
#79

Hej Hej!

Efter ett år med ofantligt jobbiga händelser känner jag att mattan börjar ryckas undan mina fötter….Finns det nån vänlig själ här som kan ge mig vägledning? Skicka mig ett PM. Tack!

Många kramar

 

PetraN
7/29/15, 11:00 PM
#80

Ser någon en ljusning i vår utredning?

Denna kommentar har tagits bort.
ks172
7/30/15, 10:45 PM
#82

Det är många som skriver och vem ska man svara på


Amandla
7/30/15, 11:02 PM
#83

#82 Du menar att du vill läsa av några? Bläddra igenom tråden, när du känner att du fastnar för ett inlägg så väljer du det. Svårare än så är det inte 🙂Det behöver INTE gå i turordning, risken är stor att man bara låser sig då och det här är en tråd för dem som vill öva. Lycka till!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
ks172
7/31/15, 12:07 AM
#84

#83 Jag är van att människor ber mig att läsa av eller jag känner av när en person behöver hjälp så jag kanske fick en liten panik av att se så många inlägg men nu känns det bra ^^


Amandla
7/31/15, 1:28 PM
#85

#84 Härligt! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Brummagumman]
8/7/15, 11:04 AM
#86

Tack för läsningen. Fick fin vägledning. (Resten raderat då det INTE är ok att putta sin förfrågan)

emiliefredrikson
9/14/15, 6:10 PM
#87

Hej! :)

Jag behöver en avläsning ganska desperat då de händer märkliga saker runt mig. Jag kan förklara närmare vid intresse.

Snälla jag behöver hjälp!

Denna kommentar har tagits bort.
[NeferNefer]
9/15/15, 10:54 AM
#89

#88: Du kan inte fråga om avläsningar av andra än dig själv. Vill de ha avläsningar så får de fråga själva. Det är inte etiskt korrekt att läsa av folk mot deras vilja eller utan deras vetskap.

demi 22
9/15/15, 12:28 PM
#90

Hej jag undrar om det är någon som kan läsa av mig och se om jag är motaglig att hjälpa andar

och om ni kan se om en i min skola om jag och hon kan bli vänner igen

jag vill gerna ha det på medelande

Annons:
[Kritan]
9/15/15, 3:30 PM
#91

Jag har svårare att avläsa ett foto för jag störs av det materiella på bilden och personens känslouttryck då fotot togs.

[NeferNefer]
9/15/15, 4:03 PM
#92

#91: Jag är exakt likadan. Helst vill jag inte ens veta namnet på personen heller.

Siaa88
9/17/15, 4:14 PM
#93

Någon som har lust att läsa av mig? Jag ger alltid feedback :)

monica4
9/17/15, 6:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#94

Finns det någon som vill läsa av mig.Jag känner mig helt vilsen för allt som händer runt omkring mig.tankarna bara snurrar.Är väldigt glad om det finns någon som kan hjälpa mig.

ks172
9/18/15, 5:25 PM
#95

Det skulle vara kul om någon kunde läsa av mig, har några frågor å så, kan skicka bild på pm, sätter inte ut någon bild eftersom alla läser av på olika sätt.


AMRebecka
9/21/15, 9:28 PM
#96

Jag skulle jätte gärna vilja bli avläst utav någon, jag behöver veta vad jag ska göra. jag är vilsen både i kärlek och i själ.. snälla någon, hjälp mig.

Marvel-lous
9/25/15, 8:26 PM
#97

Ställer mig i kö om intresse att bli avläst; kan skicka bild i pm.

Annons:
Lindabackman
9/28/15, 4:11 PM
#98

Om någon har tid och lust för att läsa av mej/ge mej vägledning/råd eller vad som helst så skulle jag bli väldigt glad.

Har haft många jobbiga år och jag behöver kämpa framåt, men fastnar och backar gång på gång på gång.

Jag har flera nära som gått bort och jag känner av någon, men vet inte vem eller vad den/dom försöker säga mej.

Skicka gärna ett pm 🙂

Om det inte är okej så tar jag bort meddelandet på en gång 🙂

HellaBella76
9/28/15, 4:26 PM
#99

Är det någon som känner att han/hon vill läsa/känna av mig.. så varsågod! :) Skriv gärna i pm.. Mvh!

Rebeccahs
10/1/15, 4:22 PM
#100

Om det är någon som känner att han/hon vill läsa av mig skulle det uppskattas innerligt. Känner mig alldeles vilsen och full av tankar och känslor men samtidigt helt tom. Det är kaos inom mig så lite vägledning/råd är nog behövligt och uppskattas. Skicka PM så kn jag skicka bild om det behövs!  

Kram

Vanand
10/2/15, 9:06 PM
#101

Hej. Skulle någon vilja läsa av mig samt ge mig vägledning? Har mycket funderingar och tankar just nu. Skulle bli så tacksam ☺

Tjohalia83
10/3/15, 8:45 PM
#102

Öppen fundering:

Är det någon som får svar här inne?

[NeferNefer]
10/3/15, 9:52 PM
#103

#102: Öppet svar: det beror helt och hållet på om någon av medlemmarna tar sig tid att läsa av de som frågar. Vi har inga anställda medier som sitter här och läser av folk. Har du själv läst av någon här?

96pase1
10/4/15, 3:14 PM
#104

Tjena! någon som känner sig manad? Är öppen för avläsning, efter ett två års strul så börjar jag gå mot bättre håll, men vet inte om jag är på rätt väg eller vad som händer?

Annons:
jultor
10/5/15, 7:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#105

Skulle bli jätteglad om någon skulle vilja läsa av min hund🙂

Kaizy
10/23/15, 1:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#106

hej! jag har har det struligt nu i det senaste, känner att jag börjar tappa greppet om allt och vet inte riktigt hur jag ska göra. någon som har tid/lust/ork att läsa av mig?

anette81
10/23/15, 4:28 PM
#107

Hej Jag skulle väldigt gärna vilja bli avläst. Om någon skulle vilja öva på mig skicka i så fall pm.

J-Artur-K
10/27/15, 4:03 AM
#108

#87 av: emiliefredrikson 

 Du kan pm:a mig om du vill ha hjälp. Orka inte skriva längre svar här. För kan vara att en person skriver här men sedan inte är på sidan senare längre så man har skrivit svar lite av onödan 🙂

Men kort svar här. Du känner av energier mycket lätt ifrån andra människor o andar och är en del av med det du menar med händer märkliga saker runt om dig. Du har varit med om andlig aktivitet eller vad vi ska kalla det för. Du kan känna dom andliga energierna mycket väl. Du blir störd av det o så. Du är god med människa och ödmjuk. Dömer inte andra människor och är person som är lätt att ha att göra med. Hjärtat på rätt ställe. 👍 🙂

Du kan som drömma dig iväg i tankar o så men inte alls något konstigt med det är ju helt naturligt. (Jag drömmer mig i väg i tankar o så med) 🙂

Om du vill veta mer av det jag får till mig och hjälp med annat (är något annat du vill ha hjälp med också tror jag men du har inte nämnt det här men är bara vad jag uppfattar det som ) 🙂

                                                                       Mvh / Joakim 🙂

Ny dag nya möjligheter

Zamizen
10/27/15, 5:17 PM
#109

Skulle någon vänlig själ vilja läsa av mig? Känner mig rättså vilsen så skulle vara skönt om jag kunde få tips på hur jag kan hitta min väg.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

nannish
10/28/15, 8:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#110

Här är jag! Också sugen på att bli avläst! :)

Teus
10/30/15, 3:23 PM
#111

Hej! Jag skulle gärna vilja bli avläst också om någon känner sig manad. Lite vilsen och fundersam just nu. Känns som om jag missar nåt. Gärna pm

Annons:
Sahjoh
10/30/15, 5:52 PM
#112

Hej! Skulle väldigt gärna önska att någon ville försöka sig på att läsa av mig.. Tack på förhand

[Ily143]
10/30/15, 10:46 PM
#113

Hej! Skulle uppskatta jätte mycket om någon läste av mig, gärna pm! :)

EPMSS
11/8/15, 8:00 PM
#114

Jag kan ju göra en avläsning men vet inte vem som har blivit avläst här redan 🤔

~ But why? ~

Amandla
11/8/15, 8:10 PM
#115

#114 Bläddra igenom tråden och känn efter vilket inlägg du fastnar för. Det är svårt att få det att gå i turordning, man måste ju få en känsla för personen för att det ska bli bra.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Sparven88
11/8/15, 10:52 PM
#116

Hej! Finns det några budskap till mig från andra sidan? Mottar dessa tacksamt om någon får några till sig! Kan någon dessutom hinta lite om "vem" som lämnar budskap vore det trevligt! :)

ponnyfotot
11/10/15, 10:12 AM
#117

Nån som kan läsa av hästar? ta gärna kontakt via pm så kan jag skicka bild osv…

mageli
11/27/15, 9:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#118

Skulle vilja höra hur min saknade och älskade hund har det och hur hon såg på sitt liv, om det som gjordes för henne var bra. Samt hur hon verkligen mådde vid sin ganska så jobbiga död, på det viset jag absolut inte ville att hon skulle dö på.

Annons:
Heffling
12/3/15, 11:51 AM
#119

Jag lägger mitt avtryck för att se om det strålar energi till någon mottaglig.

Vänligen Emilie

annelaj
12/4/15, 10:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#120

Hej. Hoppas att allt är bra med er i blåsten. Om någon vill läsa av mig, eller känner en dragning till mig så är det välkommet. Är i en punkt i livet då jag inte riktigt vet vad jag ska göra, eller vart jag ska ta vägen. Skickar en bild på mig själv. Vill gärna ha ett eventuellt svar i PM :) tack. PS, såg att bilden blev helt fel. Sorry

dezzi83
12/8/15, 1:08 AM
#121

Jag önskar vägledning/avläsning. Skriv gärna PM så kan jag skicka bild osv. om det behövs.

Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
12/9/15, 5:46 AM
#123

#122 en förfrågan per tråd. Raderad

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Denna kommentar har tagits bort.
gadame
12/12/15, 9:48 PM
#125

Hej alla där ute. Om det är någon som kan läsa av mig utan bild och bara genom min text så är jag otroligt tacksam. Har gått igenom väldigt mycket i mitt liv. Har stora problem med min familj och undrar i stort sett om någon kan se något. Skriv gärna PM om det går.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Liiiiten
12/26/15, 11:29 AM
#127

Vad är det som händer med mig? Om någon har möjlighet att läsa av mig så uppskattar jag svar i pm. Ta hand om er och varandra!

[Augustikatt]
12/28/15, 5:09 PM
#128

Jag skulle tycka att det vore jätteintressant att få en avläsning. Om någon känner sig manad är du välkommen att skicka ett PM. :)

stajltingla
12/28/15, 5:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#129

God afton! Jag skulle väldigt gärna vilja bli avläst då jag befinner mig i endel kluvenhet kring en fråga..:-) PMA mig gärna! Allt gott Anna

Denna kommentar har tagits bort.
Emsay
12/29/15, 1:39 AM
#131

Skulle va kul om någon kunde läsa av mig, antingen här eller i pm ☺ Behöver vägledning och veta om valen jag gjort varit bra.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Fridaaaa
12/30/15, 8:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#133

Någon som har lustat att läsa av? =)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
1/3/16, 8:00 PM
#136

#135 Raderad. Du har redan en förfrågan och det räcker. Man får inte snabbare svar bara för att man lägger upp flera förfrågningar om avläsningar. Läs reglerna i #0

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Mysan_
1/3/16, 8:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#137

Skulle någon kunna läsa av min kisse Mysan?

Jag skulle vilja veta hur hon mår och känner och om hon önskar något särskilt av mig och hur hennes livssituation ser ut. Om hon är okej helt enkelt, så hon inte är stressad eller hat ont någon stans. Det skulle vara bra att få veta vad hon vill göra och vad hon gillar.

Hon är en huskatt född i augusti 2012.

Emouse
1/3/16, 10:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#138

Jag skulle jättegärna bli avläst, och framförallt behöva VÄGLEDNING då jag står inför ett viktigt val i mitt liv. Jag skulle också jättegärna få avläsning av hunden min som heter Keera!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Saks
1/4/16, 11:50 PM
#139

Hej, Jag har länge funderat över andevärlden. Har ett par upplevelser varav en fysisk. Vill lära mig mer och öppna upp på riktigt. Vill nå djupare i mig själv och komma närmare det andliga men tvivlar på min förmåga och hur man vet om man kan. Har just nu mycket funderingar om meningen med allt, livet i stort och det andliga. Skulle tacksamt ta emot någonting från en läsning. Varma hälsningar

Annons:
Spartan
1/5/16, 12:25 AM
#140

Hej! Hittade hit efter att jag vid ett antal tillfällen sista tiden varit med om en del oförklarliga saker och jag undrar om det finns en förklaring. Varför och vem undrar jag samt att jag ber ödmjukast om råd och vägledning eftersom jag vill hitta min väg i livet. Har jag en förmåga som jag kan utveckla? Hoppas någon kan och vill känna av mig. Tacksam för PM! Linda

Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
1/7/16, 9:04 PM
#142

Jag vet inte om detta är något slags missförstånd eller något. Men man behöver INTE lägga upp ett foto på sig själv för att kunna bli avläst.
Om sen någon skickar PM till er och vill ha en bild, det kan vi inte råda över.

Men ha inte panik om en bild inte kommer med i ert inlägg som sagt och sen börja lägga upp en massa lösa inlägg i denna tråden i ren panik för en bild. Det är bara en bild och lär inte förstöra en hel avläsnig.
Det bli bara en massa onödigt gnäll och tjorv för oss som måste städa upp.

Avläsningen ligger och vi kommer inte sitta och börja husera om vilken som ska vara kvar eller inte bara för att en användare vill ha ett kort om inte kom med. Med eller utan kort.

För detta är en tråd för ER som vill testa att läsa av andra.

Hälsningar från ÖN

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Denna kommentar har tagits bort.
Barajag1
1/26/16, 6:51 PM
#144

Hej! jag vill gärna bli avläst. Har dock ingen bild. Är väldigt tacksam om någon skulle vilja avläsa mig. Skicka i pm

Trulsans
1/31/16, 11:51 PM
#145

Hej. Finns det någon här som kan vägleda mig i en mycket svår situation? Skulle bli oerhört tacksam om någon vill svara mig i pm. Tack på förhand.

matttias00
2/6/16, 7:14 PM
#146

Kan någon avläsa mig?

Annons:
Samida
2/7/16, 1:47 PM
#147

Vill bli avläst! Känns som om det är mycket runt omkring mig just nu och ibland vet jag inte var jag ska ta vägen?

vasilissa
2/29/16, 6:27 PM
#148

Hej! Skulle bli väldigt glad om det finns någon som skulle ha tid att läsa av mig. Jag vet skulle vilja veta vad livet har ge framöver! Tack Maria

Soppe
3/2/16, 1:44 AM
#149

Hej, är det någon som kan tänkas avläsa mig? Lämnar feedback såklart. Jag skulle va så otroligt tacksam.

darya33
3/3/16, 9:53 PM
#150

Hej jag skulle önska lite vägledning, står mitt i ett jobbigt situation just nu och vet inte vad jag ska tro.Kan skicka foto om det behövs.

Viola77
3/8/16, 11:48 PM
#151

Någon som kan förklara varför händer så mycket om kring mig just nu?Varför?

Sukram
3/22/16, 12:39 AM
#152

Någon som skulle vilja avläsa mig? Har många frågor jag funderar över ang min livssituation samt att jag upplevt några oförklarliga saker…

Jossan75
3/22/16, 9:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#153

Någon som är sugen på att avläsa mig? Skulle tycka det var intressant. Svara gärna i pm….

Annons:
Carolinaeleonora
3/22/16, 10:54 PM
#154

Jag blir gärna avläst, skicka gärna PM!

Denna kommentar har tagits bort.
Ribessa
3/28/16, 10:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#156

Jag blir hemskt gärna avläst!

Blanksteg
4/29/16, 3:23 PM
#157

Hej!

Jag skulle vara väldigt tacksam om någon kunde läsa av mig. Jag har varit på arbetsintervju hos en organisation och skulle vilja veta om jag kommer få jobbet eller inte. De skulle höra av sig kommande vecka eller veckan därefter, men jag är dålig på att vänta. Svårt att fokusera på annat mitt i all oro :P

Jag kan skicka bild via PM om det skulle behövas.

Madness
4/30/16, 2:30 AM
#158

Hej. Jag undrar om någon skulle vilja läsa av min häst? Skickar gärna bild här eller via pm. Tacksam för svar :-) Mvh Anna

Tiktak697
5/1/16, 9:17 AM
#159

Hej allesammans ! Har en önskan att bli avläst men jag har fler specifikationer som jag kan ta via PM och ge blid . Hojta till om någon har lust att göra det via PM väldigt seriöst . Då det är lite speciellt allihopa

Mvh Tiktak

llama2002
5/5/16, 4:55 PM
#160

Kan någon förklara vad bli avläst betyder och innebär?

Annons:
Blueberry95
5/9/16, 6:38 PM
#161

Vill gärna bli avläst, kan skicka bild via pm om det behövs. Det jag vill veta är vem och hur jag kommer att träffa någon. Har funderat över detta i flera år och känner nu att jag skulle behöva lite hopp…

MyDestiny
5/11/16, 4:43 PM
#162

Hej,

Undrar om någon skulle vilja avläsa mig? Känner mig helt förstörd över det som hänt sista månaden och undrar om det finns någon mening med allt som hänt? Kommer det att bli bra?

Skulle vara oerhört tacksam om någon ville skicka PM

Patriciadownes
5/11/16, 7:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#163

Skulle väldigt gärna vilja bli avläst. Står inför avgörande val i livet och gärna lite råd om det går :) Tack :)

Patriciadownes
5/11/16, 7:20 PM
#164

Om någon vill läsa av min fina katt tjejen så är hade det varit bra, hon är bortsprungen sedan 2 mån tillbaka och letat överallt. Vill hitta henne såklart eller få en bekräftelse. Mvh

HellaBella76
5/14/16, 10:53 AM
#165

Hej! Jag vill.. o behöver!!! /Hoppas

Corgitok
5/21/16, 12:28 AM
#166

Hej, skulle gärna vilja få en avläsning så jag är en ständig sökare som tror att det kan hjälpa min väg mycket i livet. Tack!🙂

Pma gärna!

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Silent_Hill
5/29/16, 4:33 PM
#167

Jag provar gärna att göra avläsningar men eftersom jag inte vet vilka som fortfarande vill så väljer jag att göra ett inlägg istället. 

Skicka PM Glad

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Annons:
Tiktak697
6/28/16, 8:05 PM
#168

Snälla jag behöver verkligen bli avläst och lite hjälp eller förståelse bara lite för just nu är det jätte tuff men vill ta och visa min bild via PM privat snälla nån jag behöver lite förnuft och förståelse

Mvh Tiktak

CayKantos
6/28/16, 9:43 PM
#169

Hoppas denna bild går bra, jag till höger. Ska sägas jag vanligen inte använder smink och en bild utan går lätt att fixa med en snabb selfie om det underlättar 😂

Så en läsning hade jag jättegärna velat ha! Är alltid roligt med sådant! Så skicka iväg ett PM eller svara här! 😃

Inte heelt förstått om man ska skriva lite om sig själv, bild har jag fattat inte är nödvändigt men tyckte det var en rolig grej 😊

Så om lite information om mig behövs för läsning är det bara att säga till 😎

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Amandla
6/28/16, 10:36 PM
#170

#169 Jag tog bort bilden, att ha bild på sig själv är en sak men inte när andra personer är med på den. Det är inte nödvändigt med bild för att bli avläst heller, enligt min mening i alla fall. Vissa vill ha det för de tycker de får bättre kontakt medans andra tycker det blir bättre utan för att slippa bli "styrda" av det de ser.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
CayKantos
6/28/16, 10:57 PM
#171

#170 vet man inte får ha andra folk utan tillåtelse men har redan tillåtelse av min kompis :D

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Amandla
6/28/16, 11:11 PM
#172

#171 Okej, men vi måste ha den regeln eftersom vi inte kan kontrollera om det stämmer (menar inte att anklaga dig för något!). Redigera bilden så bara du syns och lägg in den i ett nytt inlägg om du vill.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
CayKantos
6/28/16, 11:17 PM
#173

#172 Nä orkar inte, har inte program för det 🤪 Men förstår vad du menar ^^ Klarar mig utan bild, om det är kan bara kolla på min "profilbild" här på iFokus, exakt samma bild :)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

camiluren@hotmail.com
6/29/16, 11:17 AM
#174

Skulle vara underbart om någon kan och vill känna av mig. :-) bär på många lösa ändar nu och vet inte vilken jag ska följa …

Annons:
NathalieJohFunck
7/5/16, 6:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#175

Skulle vilja ha lite avläsning på min hund (Emile) och även mig om de går att göra båda men annars vilja jag i första hand veta mer om ni kan känna av något från min hund.
Svara gärna på PM.

tintini
7/7/16, 7:46 PM
#176

Hej,

Jag skulle bli jättetacksam om någon kunde läsa av mig då jag och min pojkvän står nu i en jobbig livssituation och är trötta på att vänta. Tack på förhand!

Blueberry95
7/8/16, 9:09 AM
#177

Någon snäll som kan läsa av mig? :)

Michiis
7/8/16, 10:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#178

Någon som skulle vilja läsa av min hund ? :) och kanske även mig? 
Pm:a 🙂

// Michis

imsuchadiva
9/5/16, 12:16 PM
#179

Min hund är sjuk och vi ska till veterinären på onsdag. Men jag undrar om någon här inne läsa av honom och ge hos hjälp? Någon kanske kan känna av vart han har ont? Eller vad han tänker och känner? Kan skicka bild via PM. Hoppas någon vill hjälpa oss!

Duntrune
9/6/16, 12:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#180

Någon som har tid å lust att avläsa mig? Går igenom en psykisk ohälsa till livstid..


loveislovley
9/8/16, 3:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#181

nån som kan läsa av? <3

Annons:
lmagdaj
9/11/16, 7:24 PM
#182

Jag blir väldigt gärna avläst! Om någon känner att den kan tänka sig att göra detta, skicka ett PM så svarar jag med bild osv. :)

Huygens
9/14/16, 1:21 PM
#183

Generell avläsning

Flera inlägg är gamla och det är svårt att veta om det funnits speciella mål med önskan om att bli avläst. När jag läste igenom några texter kände jag det som en impuls kom utifrån att jag skulle skriva några saker, det blir ganska kort och jag tror folk själva kan välja eller vet hur dom bör göra för det mesta.

1. Om du står i en valsituation och ska välja en av flera saker, se till att du har tid och resurser att göra det du väljer, om det är en resa, en utbildning, ett husbygge eller något annat. Se till att du har tiden tilldelad, särskilt om det är något mer omfattande du ska göra. Det exakta valet som du bör välja vet du troligen bäst själv.

I några fall kan det behövas lite mer tid (återhämtning, synkronisering med övriga situationer) för att gå vidare med annat. Och det kan även vara bra att fråga sej vad som verkar roligast att göra om det finns mer än ett alternativ.

2. Om det finns en känsla av att du står still och stampar i livet, kan du fråga dej om du fått en enda ny insikt eller ett enda nytt perspektiv i livet dom sista fem åren. Något som du inte haft förut. Om du känner att det gått 10 år och du både tänker, resonerar och vet nästan samma saker som för 10 år sedan, kan det vara idé att söka dej "ut" och leta upp något som ger dej en förbättrad eller utvecklad syn på tillvaron, gärna en ny insikt.

Exakt hur du ska söka dej vidare måste du själv lista ut. Du kan följa något av dina äldre intressen som du inte gjort så mycket med tidigare. En variant är att ifrågasätta gammal tro.

3. Djur som har gått bort. Jag fick känslan att dom djur jag såg på bild och som uppgavs ha gått bort, har det bra just nu. I något fall kanske djuret gör korta (?) besök hos matte/husse.

Grynolf
9/14/16, 8:27 PM
#184

Hej! 

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra av mitt liv. 

Känner att det är dags att börja studera nu, men vet inte till vad… Finns flera olika yrken jag har pendlat mellan, men jag känner verkligen inte vilken väg jag ska välja. Är det någon av er som får till er någonting? Ni får väldigt gärna kommentera i sådana fall, - som en liten knuff i rätt riktning, typ. 

Är väldigt känslig och medial i vanliga fall, därför jag blir så oerhört förvirrad! 

Ha en fortsatt fin kväll! / Gry (Förvirrad ung kvinna)

HellaBella76
9/15/16, 4:10 PM
#185

Provar igen.. Någon?

Denna kommentar har tagits bort.
Ce.mind
9/19/16, 10:34 AM
#187

Jag tränar gärna på avläsning om någon här är intresserad :) skicka gärna pm!

BlueFairy
9/22/16, 9:19 PM
#188

Hej är en tjej på snart 26 år, jag haft det väldigt jobbigt senaste tiden och skulle verkligen behöva hjälp med vägledning/avläsning…  känner mig helt fast i livet skulle bli oerhört tacksam om någon vänlig själ här som kan kunna hjälpa mig och ge mig lite hopp åter… En sak till som är väldigt jobbig är att jag känner mig förföljd på nåt sätt men jag vet inte vem eller vad det är ens :

Annons:
RoxannaS
9/24/16, 6:50 PM
#189

Vet inte om jag skrivit här men ni som vill får gärna läsa av mig också. Mycket som sker i livet och lite hopp om framtiden vore inte helt fel


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
braaanji
9/24/16, 9:19 PM
#190

Hej ! Jag känner mig mogen för en avläsning om någon tar sig an en av mig 😊 jag har förändrats på senaste och jag vet inte om de är till de sämre eller bättre så är öppen för råd eller annat ni får till er.

Engbloms
9/24/16, 10:21 PM
#191

Hejhopp alles☺ Jag skulle gärna vilja bli avläst om någon vill och känner sig manad☺

StbluesSkrattar

Denna kommentar har tagits bort.
Amandla
9/25/16, 11:51 AM
#193

#192 Borttaget, var snäll och läs reglerna för tråden som står högst upp!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Denna kommentar har tagits bort.
CeresFox
10/10/16, 5:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#195

Det är nog första gången jag vågar fråga nåt sånt här men ..

Känner ni något när ni ser på bilden?..

Annons:
[NeferNefer]
10/15/16, 7:57 PM
#196

Jag puttar upp den här tråden på förekommen anledning.

Lily521
10/23/16, 7:55 PM
#197

Hej! Jag är ny här och hittade precis denna tråden. Mycket har hänt i mitt liv den sista tiden och jag står inför ett vägskäl, men vet inte riktigt vilken väg jag ska välja. Finns det någon snäll själ som skulle vilja ge mig en avläsning? Tack på förhand!

Izzy1
10/24/16, 10:12 PM
#198

Hejhej, första gången här. Jag undrar ifall någon här skulle vilja läsa av mig, vad som är nu och kommer bli framöver i mitt liv? Jag skulle bli jätte glad ifall någon som kan det här vill ta sig tid till det. Trevlig kväll på er

loumarino
10/27/16, 8:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#199

Hej,

Ny här, skulle hemskt gärna vilja bli avläst om någon har tid. Det vore mycket intressant att höra vad som väntar eller vad/vem i livet jag borde fokusera på.

Ingrid

Katarina61
10/30/16, 11:56 AM
#200

Jag skulle gärna kunna tänka mig att bli avläst. Så om någon har tid och möjlighet väntar jag med intresse för att höra.

Lisabohwalli
10/30/16, 4:36 PM
#201

Hej, jag är helt ny här. Ensamvarg såklart. Söker väldigt mycket varje dag. Jag skulle bli otroligt glad om en annan människa kan se mig. Så som jag verkligen är. Utan normer och regler. Finns det någon som kan bekräfta det jag är? Vänligen Lisa

Lindabackman
10/31/16, 7:11 PM
#202

Skulle bli överdrivet tacksam för hjälp! Vet varken ut eller in i livet, mycket som hänt och vet inte hur jag ska hantera något. Vilsen i mig själv och i allt annat. Haft en riktigt jobbig lång period och det växer mer och mer. Någon som vill läsa av mig, ge mig vägledning eller något? Vore guld värt <3

Annons:
Lindabackman
10/31/16, 8:06 PM
#203

Vem är hos mig just nu? Känns verkligen som att någon är hos mig just nu, känner mig lite iaktagen. Någon som kan se/känna av vem det är och vad den vill? Obeskrivligt tacksam för svar ☺

Åsa86
10/31/16, 9:32 PM
#204

Provar gärna på detta att bli avläst.

J-Artur-K
11/1/16, 2:35 PM
#205

#199 av: loumarino Om du är kvar kan du säga till så kan jag göra en avläsning på dig senare. Ska på en healing cirkel senare men kan senare ikväll i så fall. Orka inte göra en avläsning sedan är kanske inte den man läser av närvarande längre. Så man gör en onödan.

Mvh / Joakim 🙂

Ny dag nya möjligheter

loumarino
11/4/16, 5:41 PM
#206

#205 Hej Joakim! Har varit bortrest så jag såg detta först nu men blir hemskt gärna avläst av dig om du har tid! :)

J-Artur-K
11/4/16, 10:33 PM
#207

#206 Hejsan 🙂 Det är lugnt . Jag kan göra det imorgon om jag kommer ihåg o inget annat dyker upp. (Jag håller på ganska mycket inom det andliga med o ibland kan man få förfrågan av någon som behöver hjälp oväntat som man känner man måste priotera just då)

Mvh / Joakim 🙂

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
11/5/16, 10:25 PM
#208

#199

av:

loumarino

Du är mycket lugnt kvinna. Oskyldig känsla får man av dig. Ödmjuk och fridfull. Du är ingen person som skulle höja din röst mot en person.

Fast du inte är ensam kan du känna dig ensam inombords.  Du är en omtyckt person av dom som känner dig och får träffa dig o allt sådant på grund av din personlighet o den du är.

Du är ingen person som ser ner på andra. Dömer en människa på förhand.

Som ex visa personer kan tala ner på en människa på grund av hur dom ser ut som eller hur dom är som i sin personlighet men kan vara på grund av vad dom varit med om i livet dom har sin personlighet fast man själv inte förstår det. Du dömer inte en människa på för hand som andra människor tyvärr kan göra. 👍

Ny dag nya möjligheter

sofiaaker
11/16/16, 11:00 AM
#209

Hej

Någon som kan hjälpa mig ?

Känner mig totalt vilse och undrar om någon kan känna något ?

kram

Sofia

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
ThessJ
11/20/16, 11:22 AM
#211

Någon som vill hjälpa mig? Jag stampar på samma ställe, allt går emot mig lika mycket som jag går emot mig själv känns det som. Jag vet vad jag vill men vet inte hur eller om det är möjligt. Kämpar för dom jag älskar på bekostnad av mitt eget mående och börjar tvivla på om det är värt det, om det någonsin blir bättre, om det är jag eller andra det är fel på.

I'm never givin' up while I'm still breathin'

Rosaranarosenstrale
11/23/16, 1:27 PM
#212

Finns det någon här som har förmågan att känna in min rädsla och förklara om den är befogad eller ej. Om du kan känna in min rädsla och den är befogad hur ska jag göra?

Brokenwings80
11/24/16, 11:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#213

Hej jag skulle gärna vilja få hjälp med och tyda om jag är gravid? Tack på förhand

Lupin
11/24/16, 11:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#214

Jag skulle gärna vilja bli avläst, så finns det någon som skulle vilja hjälpa mig med så är jag djupt tacksam. Känner mig lite vilsen just nu.

www.vovvensdagis.se

J-Artur-K
11/26/16, 5:26 AM
#215

#211 Thessj Vad är det är det du vil ha hjälp med ? Känns som det är något annat än avläsning. om du skriver vad det är du vil ha hjälp med kan jag kanske hjälpa dig. Så länge det inte är avläsning (du har redan avslöjat ganska mycket o jag vill inte veta något om personen jag läser av)

Ny dag nya möjligheter

HannaJonsson
11/26/16, 9:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#216

Gud va spännande detta är! Jag har flera som jag vill ha avlästa och jag hoppas det är ok att jag lägger upp dom här. Skriv gärna om du är erfaren eller övar och om du vill ha någon typ av feedback :).

Först ut är jag själv!

Annons:
HannaJonsson
11/26/16, 9:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#217

Gud va spännande detta är! Jag har flera som jag vill ha avlästa och jag hoppas det är ok att jag lägger upp dom här. Skriv gärna om du är erfaren eller övar och om du vill ha någon typ av feedback :). Hästen W!

HannaJonsson
11/26/16, 9:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#218

Gud va spännande detta är! Jag har flera som jag vill ha avlästa och jag hoppas det är ok att jag lägger upp dom här. Skriv gärna om du är erfaren eller övar och om du vill ha någon typ av feedback :). Hästen R!

HannaJonsson
11/26/16, 9:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#219

Gud va spännande detta är! Jag har flera som jag vill ha avlästa och jag hoppas det är ok att jag lägger upp dom här. Skriv gärna om du är erfaren eller övar och om du vill ha någon typ av feedback :). Hunden B!

LilMe
11/28/16, 6:07 AM
#220

Jag skulle också väldigt gärna vilja bli avläst! Har aldrig blivit det förut. om någon skulle få tid och ork till det så ger jag självklart feedback!🌺 Svara gärna i PM, 😇

[NeferNefer]
11/28/16, 9:13 AM
#221

🌺Hoppas alla får svar. Jag puttar upp den här tråden lite.

[alladjurärvälkomna]
12/3/16, 6:28 AM
#222

Jag skulle vilja ha en avläsning. Skickar bild privat om man vill ha och vill gärna ha svaret privat med. Står i ett vägskäl och måste välja väg inom det snaraste och vet i te vilken väg jag ska ta.

Soultrain
12/9/16, 9:57 AM
#223

#216 Du har pm😊

Annons:
96pase
12/10/16, 1:29 PM
#224

Hej, Sebastian här. Jag har kommit ur ett destruktivt förhållande men mår trots allt bra, men jag vet inte varför. Hade gärna testat en avläsning. Ni kan komma i kontakt med mig i pm. Tack på förhand.

Lindabackman
12/11/16, 5:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#225

Någon som har lust att testa att läsa av mig? Se om jag har någon med mig eller vad som helst? Skulle bli jätteglad och tacksam ☺

Isabella124
12/13/16, 12:04 AM
#226

Om det finns någon vänlig själ med tid över, så vill jag gärna bli avläst! 

Är ny i forumet och tycker det är så roligt och fint att alla hjälper varandra här! :)
Jag hoppas jag kan också hjälpa till en dag, när jag kommit lite längre!

Ha det gott!

91Marran
12/15/16, 12:59 PM
#227

Läs gärna av mig. Testa att läsa av min katt Nisse med :-)

Mvh
Mig

Malin__L
1/2/17, 12:59 AM
#228

Ååh skulle vara evigt tacksam om någon skulle vilja läsa av min älskling, Ollie. Vill så gärna veta vad hon tänker, om hon tycker om mig och om hon känner att hon har det bra. Tusen tack!

Malin__L
1/2/17, 1:00 AM
#229

Här kommer bilden på Ollie (se inlägget ovan)

Malin__L
1/2/17, 1:00 AM
#230
Annons:
Malin__L
1/2/17, 1:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#231
91Marran
1/2/17, 7:22 AM
#232

Vill någon läsa av mig? Jag vill veta hur det går med mitt psyke.

Mvh
Mig

91Marran
1/2/17, 7:22 AM
#233

Vill någon läsa av mig? Jag vill veta hur det går med mitt psyke.

Mvh
Mig

Emouse
1/28/17, 8:57 PM
#234

Är väldigt intresserad av att få min Hund avläst! Keera, American wolfdog mix född 2014.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Hästbäst
1/28/17, 10:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#235

Någon som skulle vilja läsa av min häst? Jag undrar hur hon mår. Hon är dräktig just nu och vi oroliga att det ska hända något som det gjort förut. Skulle vara jättesnällt.

Hästar är våra bästa vänner

djinn291
1/29/17, 12:11 PM
#236

hej

jag hoppas det finns någon där ute som kan hjälpa mig att förstå vilken väg jag ska välja i kärleks livet.

dubbla budskap är vad jag får. PMa gärna. om inte annat, så vore ett bollplank väldigt skönt. 

Jag önskar dig/er en fortsatt trevlig söndag.

SannaNolte
1/29/17, 8:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#237

Hej alla fina! 
Jag har en häst på foder på "livstid" . (låter som ett straff men det är det verkligen inte!) Jag tycker jättemycket om honom, men jag tror inte att han riktigt trivs … Kan någon av er hjälpa mig med att läsa honom? Jag vill verkligen att han ska må bra! Kram på er!

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Annons:
[nejdufinnsinte]
2/9/17, 1:17 PM
#238

Jag har gjort ett stort beslut men kommer samtidigt utsätta mig för en större risk inom dem närmaste månaderna och jag undrar om ni ser hur det kommer gå för mig? Bra / dåligt? M.m

Tack för svar.

(kan ta svar både via här eller PM om ngn känner sig manad, via PM kan jag även ge mer info ❤️)

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
ogre79
2/22/17, 12:49 PM
#245

hej jag söker vägledning i det mediala ock avlässning pm mig tack

Denna kommentar har tagits bort.
camilla85
3/13/17, 9:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#247

Någon som vill/kan läsa av min kanin? Han har haft det lite tufft och jag vill gärna veta hur han mår ❤.

camilla85
3/13/17, 9:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#248

Jag skulle också gärna vilja bli avläst om någon vill göra ett försök ☺.

Denna kommentar har tagits bort.
Amandla
3/13/17, 5:26 PM
#250

#249 Det här är en övningstråd för de som vill träna. Alla gör det inte öppet, en del av de som vill bli avlästa vill ha svar via pm. Alltså går det inte att avgöra hur många som får svar bara genom att läsa inläggen i tråden. Varför inte träna själv? Och vill du absolut ha svar är det säkrare att anlita någon som jobbar med det, men då vill de förstås ha betalt. Det är upp till dig.

Inget mer gnäll om detta i tråden nu/Admin


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Anngerd
3/13/17, 11:25 PM
#252

#248 Du känns som en person som är målmedveten och vet vad du vill och ihärdig med att se till att det blir så också. Jag känner av en jämnårig man men du står honom inte jättenära, pojkvän? Någon du tänker på? Eller någon som är på väg in i ditt liv. Jag känner av studier eller någon kurs. Semesterresa i sommar vid vatten. Jag tycker att det ser ljust ut för dig. Jag tar gärna emot feedback eftersom jag övar mig.

camilla85
3/14/17, 11:05 AM
#253

#252 Vad duktig du är ☺. Jag är målmedveten även om jag ibland inte har orken och tålamodet till att uppnå de mål jag sätter. Killen du skriver om är antagligen mina barns pappa. Vi lever inte tillsammans längre och har haft väldigt dålig relation i några år men har nu börjat umgås som väldigt bra vänner sedan några månader tillbaka. Studier har jag planer på och extra roligt att du får in resa vid vatten. Fick tarotkort lagda för mig på en annan sida igår och hon fick också upp att jag skulle göra en resa vid vatten. Jag har inga planer på det nu men det verkar vara meningen att jag ska göra några till semestern 😄. Tack så mycket och fortsätt öva du är grym 😘.

Anngerd
3/15/17, 10:12 PM
#254

#195

Jag fastnade för din bild och vill gärna försöka göra en avläsning av dig.
Jag känner in en snäll och sympatisk person som bryr sig mycket om andra. Hjälper andra och ställer upp, glöm inte bort dig själv bara.
Det känns som om du bor själv för tillfället men jag får in ett barn som jag inte tror är ditt. Det känns mer som en systerson eller en väninnas son.  Jag kan inte känna in att du är i en relation. Det känns som om du arbetar som typ arbetsterapeut eller liknande. Får också in att du tycker om att läsa böcker.

Jag tar gärna emot feed back då jag övar

/AnnGerd

Anngerd
3/17/17, 6:58 AM
#255

Hej! Någon får gärna göra en avläsning på mig. Kan någon säga något om jobb, kärlek och övrigt intressant vore det kul.

Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: