Annons:
Etikettmedialitet
Läst 994 ggr
skullcandy
2014-10-30 23:38

Tankeläsning

Jag har så länge jag kan minnas haft förmågan att höra vad folk i min närhet tänker. Ibland hör jag bara ett ord eller någon mening. Jag får detta bekräftat då de oftast börjar prata om det kort därefter. Vissa personer hör jag tydligare än andra, är det någon som har varit med om något liknade eller har någon teori om varför? 😉

🤔

Annons:
pirri17
2014-10-31 05:08
#1

Telepati! Min man har telepati som funkar på dagen men inte på kvällen!

Brunett

vinden är min mor
2014-10-31 07:43
#2

Visst är det telepati. exakt så kommuniserar jag med djur.

om jag tar upp någon annan människas

 tankar brukar jag avbryta ögonkontakten och försöka smyga in något annat att tänka på eftersom tankar ska vara personliga.

☀️Mörker är bara brist på ljus

H-lena
2014-10-31 08:44
#3

Vad coolt! Jag har känt lite samma sak den senaste tiden men inte så tydligt. Ibland vet jag vad någon kommer prata om eller vad den känner, ibland känns det som att jag uppfattar ord men har inte alltid fått det bekräftat.


Hannaumea
2014-11-01 08:00
#4

Oh! Fränt/läskigt! :) vad innebär telepati?

pirri17
2014-11-01 08:36
#5

En annan manlig kollega till mig på jobbet uppfattar vilka ord det blir från andra på jobbet vad de vill säga till honom!

Brunett

Sorgfågel
2014-11-02 08:32
#6

Upplever att jag och mina 2 döttrar har dessa förmågor oss emellan. Vi vet ofta vad den andra ska säga….döttrarna har denna förmåga mellan varandra också.

Annons:
NiklasTyreso
2014-11-02 12:54
#7

Fenomenet lär ha varit vanligare förr innan telefonen uppfanns. Närstående kunde känna i förväg när någon skulle komma hem tidigare från jobbet eller hur den anhörige hade det på på en resa.

Fenomenet är vanligast mellan människor som känner varandra bra och inte alltid på långt avstånd. Den som vill vara kritisk kan såklart hävda att personerna har empati och inlevelseförmåga med sina närstående.

Upp till toppen
Annons: