Annons:
Etikettövrigt
Läst 1713 ggr
[MikaelaR]
2014-10-20 03:53

Drömfångare-fråga

Tror ni på drömfångare? Tror ni dem funkar? Använder någon av er en drömfångare?

Annons:
Tarotstollan
2014-10-20 04:34
#1

Vet inte om de funkar men jag har 2 st. mellanstora hängandes i mitt sovrum mest för att jag tycker de är fina. En av dem hänger över sängen och den andra hänger på motsatta väggen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[MikaelaR]
2014-10-20 04:43
#2

Ja oavsett vad så ser dem ju fina ut!

Evigheten
2014-10-20 11:51
#3

Jag har en drömfångare i mitt rum, och jag har iprincip aldrig mardrömmar, men jag kan ju inte säga att det beror säkert på grund av den, men den hjälper väll säkert till :)

H-lena
2014-10-20 19:18
#4

Jag har en drömfångare men får ändå mardrömmar. Vet inte om det kanske är färre än innan möjligtvis. Jag tror att drömfångare funkar om man tror att de ska funka.


catcult
2014-10-20 19:24
#5

Jag har aldrig haft någon drömfångare, däremot hade jag en period någon typ av små "magiska" dockor i en liten påse som man skulle lägga under huvudkudden för att bli av med mardrömmar/må bättre/whatever (fick den på en turistmässa, jag skulle alltså aldrig köpa någon sådant i vanliga fall) och jag har aldrig någonsin drömt så obehagliga mardrömmar som jag gjorde den perioden. Haha! Det var med all sannolikhet bara en tillfällighet, men eftersom jag innerst inne inte tror på tillfälligheter (😉) kastade jag de små rackarna efter en vecka.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

pirri17
2014-10-21 05:44
#6

Annars kan man ha en ametist sten under kudden!

Brunett

Annons:
Dioramabyggare
2014-10-21 07:13
#7

Nej, jag tror inte på att drömfångare fungerar, och har följdaktligen inte heller någon sådan. Men visst kan de vara vackra att titta på, som handarbete betraktat *vinkar till MikaelaR och till Tarotstollan*.

H-lena
2014-10-21 19:10
#8

Jag sover alltid med min ametist under kudden men får ändå konstiga och ibland obehagliga drömmar. Men som sagt jag vet ju inte vad som skulle hända om jag slutade ha den under kudden så jag fortsätter ha den där! :)


Upp till toppen
Annons: