Annons:
Etikettmeditation
Läst 1251 ggr
TezzD
10/8/14, 6:13 PM

Någon viskar under min meditation

Jag filmade mig själv under en Meditation.
jag har inga apparater igång, mer än ac:n i rummet som för ett ständigt brus på samma nivå. 
Det är en dålig kvalitet.. jag filmar i 10 min. Ganska så prick.
Men, 6 minuter in i filmen så är det någon som viskar! Det blir tyst ibland och sen kommer det tillbaka och så håller det på tils jag öppnar ögonen och stänger av videon, helt ovetandes… jag hör alltså ingenting i huvudet, utan bara sen på filmen.
Finns det någon här som vet vart man kan vända sig för att fixa ljudet, eller kan kanske någon vänlig själ lyssna ?
Man behöver inte kolla på fula mig som ligger där, bara lyssna… Jag kan tycka mig uthöra Tess, kom och evigt liv… Hör av er till mig i meddelande så kan jag skicka länk om ni kan och vill hjälpa, jag vill inte dela den offentligt helt…

Tack på förhand! Blomma

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
stina63
10/8/14, 6:15 PM
#1

Intressant de du berättar om. Något som jag har tänkt på att filma när man mediterar..
Jag vet inte alls om hur man fixar de. Men de är säkert någon som kan hjälpa dej

TezzD
10/8/14, 6:19 PM
#2

Ja, jag tänkte att jag skulle se hur det "ser ut" Och om man kanske ser energier. Jag var dessutom väldigt öppen för intryck osv och bara rent avkopplad. 
Detta var inte vad jag hade förväntat mig då jag trodde jag skulle få SE någon energi eller nåt, hihi

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

stina63
10/8/14, 6:37 PM
#3

Precis så tänker jag också,, Inte att de skulle komma röster in prata,

H-lena
10/8/14, 7:33 PM
#4

Jag kan tyvärr inte fixa ljud och sånt, men kan se om jag "känner av" något om du vill? Skickar ett PM!


Jane-Lyzell
10/8/14, 7:39 PM
#5

Kallas för Evp - elektroniska röst fenomen - om jag mins rätt är VSK bra på det(hen heter nog något mer i sin profil)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
10/8/14, 7:40 PM
#6

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
TezzD
10/8/14, 7:50 PM
#7

Tack Jane! 🌺 Jag hör ju inte vad "hen" säger… lyssnat flera ggr.. 

H-Lena, jag har svarat dig i PM. 🙂

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: