Annons:
Etikettupplevelser
Läst 960 ggr
sons
9/22/14, 5:37 AM

Jag har haft en Ut ur kroppen upplevelse

Jag opererades i år och min första operation 1998 gick bra.Jag vaknade upp och allt var bra.    Då opererades livmodern Jag har opererats i år en cysta blev borttagen den var 6 cm och en äggstock togs bort .. 1991 hade jag anafylaxi andra graden av penicillin. Men denna gång i år kom chocken under operationen . Blodtrycket sjönk drastiskt och det blev fart in på HIA hjärt och medicinsk intensivvård med en kanyl i armen, .Jag var medvetslös och gick in i tredje graden och var totalt djupt medvetslös. Då kom reaktionen Jag låg som i totalt mörker i en "cylinder". Ett kraftigt grått moln och en sträng från magen och så lämnande jag kroppen och flög i taket. Allt var mörkt omkring mej i ena hörnet syntes ett ljus . Jag gick ut och in i kroppen två gånger.När jag vaknade upptäckte jag att jag låg på HIA M IVA . Jag har sanndrömmar sedan många år. Har någon liknande upplevelser av UKU?

Annons:
sons
9/22/14, 5:40 AM
#1

kan man få varsel av reinkarnation? Drömmer ofta om andra tider dåtid långt tillbaka i Stockholm och en sorts framtid i en annan kropp fast min "själ" är densamma.  Hur vanligt är reinkarnation? Tror själv på detta

sons
9/22/14, 6:54 AM
#2

jag hade ett blodtrycksfall som kan ha påverkat hjärtat, i det ögonblick hjärta och blodtryck var oregelbundet steg jag mot taket

bodhisattva
9/22/14, 10:54 AM
#3

horribelt

Denna kommentar har tagits bort.
sons
9/23/14, 6:29 AM
#5

visst men det var detta jag upplevde under blodtrycksfall, oregelbundna hjärtslag medvetslöshet och narkos,  kroppen hade gått in i chock och jag fick räddning

Upp till toppen
Annons: