Annons:
Etikettandlighet
Läst 2352 ggr
[Krosse]
2014-08-30 00:00

Andlig kontakt - Rysningar. Hjälp.

Hej kära Ni! Jag har en fungering och undrar om någon skulle kunna hjälpa mig.

Under den senaste två månaderna har jag haft fullt upp i mitt liv med många bollar i luften, och för någon dag sedan var den första gången jag var helt själv i huset på ett bra tag (bor med föräldrarna). Jag gör mina vanliga kvällsrutiner, men då jag är påväg mot sängen (går genom hallen) så får jag en våg med intensiva och pulserande rysningar från topp till tå. Det är som att varje hårstrå på kroppen reser dig, och min frekvens stadigt höjs. Jag försöker tänka på annat, och lägger mig i sängen, men då börjar rysningarna med ännu högre frekvens och jag får känslan av att någon är i rummet. just bredvid. Jag blir nästan rädd, för det är SÅ intensivt. Jag undrar verkligen vem som var närvarande? En nära släkting, skyddsängel, guide? Vem var det egentligen??Detta har hänt mig en gång innan och då var jag också påväg mot sängen. Samma intensivitet, frekvens höjning, pulserande rysningar och på samma ställe.

Sedan på dagarna kan jag ibland känna rysningar, men då BARA på en vis del av kroppet, oftast på högra benet eller på någon del av huvudet/kinden. Är detta ett sätt för någon att kommunicera med mig?

Annons:
Amandla
2014-08-30 11:35
#1

Ja, det kan mycket väl vara en guide (eller förstås någon annan på andra sidan) som visar att den är där. Kolla gärna i Hjälptråden, där finns en hel del tips och övningar som kan vara bra att läsa om.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Krosse]
2014-08-30 21:33
#2

Tack Amandla. Jag ska kolla in Hjälptråden!

Upp till toppen
Annons: