Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 802 ggr
NillaOffic
2014-08-23 18:15

Nu blir jag lite sur/rädd

Som vissa av er har sett så la jag upp igår inlägget om att prata med hästar. Där skrev jag att jag bland massa annat sett en äcklig "peddo-typ" av gubbe som i princip förföljt mig för ett år sen ungefär. Han tog fingret på min mage och hade ett sånt läskigt peddo smile eller vad man ska kalla det. Samma kväll som jag la upp det inlägget började jag se honom igen. Jag vet inte varifrån eller hur, men han bara dök upp. Han log sitt rent ut sagt äckliga leénde och följde mig överallt i huset. Jag blev ju rädd men nu på morgonen idag har det varit lugnt. Men nästan precis så var jag i köket och kollade lite i skåpen efter någon mat. Då kände jag hans fingrar på min mage igen. Alltså man känner det så fruktansvärt väl, precis som mänskliga och levande fingrar. Så vände jag mig om och där stod han, med leéndet. Han har ungefär såna glasögon som Tyler Oakley (googla) också. Jag blev iallafall rädd och särskilt äcklad. Vad vill han mig liksom?! Jag sa till han flera gånger att låta mig vara i fred och efter många tillsägningar försvann han. En lättnad sköljde över mig och jag trodde det var över men nej, såklart inte. Kort därefter kände jag en väldig tyngd över bröstet och jag fick lite ont i magen bara sådär. Sen kände jag hans fingrar röra vid min arm. Han är så himla äcklig och låter inte mig vara. Vad ska jag göra?!

Annons:
uz00x
2014-08-23 18:22
#1

Följer :) Hoppas du får svar! :)

Christina_46
2014-08-23 20:15
#2

Jag följer också. Du kanske behöver hjälp av någon som kan få ur mannen vad han vill, och sedan hjälpa honom över till ljuset. Hoppas allt löser sig på ett bra sätt.

Christina_46
2014-08-23 20:52
#3

Hej igen Nilla. Jag har skrivit till dig ett pm. Det är lite förslag på vad som kan göras. Kram <3

[Ztevo]
2014-08-23 23:14
#4

Tänkte hjälpa, men svårtolkade situation = ingen situation..

H-lena
2014-08-23 23:15
#5

Hej igen! Ja jag läste ju din andra tråd. Nu när jag läste om den här typen du känner av kom jag på att en liknande grej hände mig, dock var det bara en gång och det var i ett hus vi hyrde under sommaren. Men det som hände var att jag och min syster satt i soffan och såg på tv. Plötsligt känner jag hur någon tar på min rumpa, jag tänkte inte så mycket på det för jag trodde det var min syster som råkade nudda mig med sin fot. Men jag tittar ner och ser att hennes fötter är långt ifrån där jag sitter!

hur som helst, hoppas verkligen att du blir av med honom snart! inte kul att han inte slutar när du säger ifrån. Hoppas du fick något bra tips av #3!


Choklad
2014-08-24 19:37
#6

Är du helt säker på att det är en pedofil? Har du någon i din släkt som har varit det innan han dog?

För ofta missuppfattar vi andens gester, han kanske ville visa dig något som han hade varit med om, inte att vad du uppfattar som "peddo". Att han lämnar dig ifred då du säger åt honom, kan vara ett Tecken på att han inte är elak.  Och hans leende, kan vara ett Tecken det också. Jag har svårt att tro att andar skulle göra sig besväret att jaga flickor och antasta dem, bara för att de kan , jag tror att han vill dig något annat, men att du missuppfattar hans intentioner. Var inte rädd för honom, utan fråga vad han vill dig.

U R us

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[NeferNefer]
2014-08-27 12:55
#8

#7: Jag tog bort ditt inlägg. Det är förbjudet att lägga upp bilder utan att ange källa till dem samt ha tillstånd från fotografen, och jag lyckades inte ta bort bilden.

Upp till toppen
Annons: