Annons:
Etikettandlighet
Läst 792 ggr
maria.johansson@applicon.se

Hur ger jag energi och styrka till min bästa vän?

Hej!

Jag har en vän som är på väg ur en relation. Hon har det som jobbigast nu och känner sig så tom och som hon verkligen träffat botten. Skulle gärna vilja vara hos henne nu men kan inte då mitt jobb och avståndet till där hon bor är för långt. Kan man inte genom Meditation eller med tankeverksamhet ge henne ny energi och kraft att orka ta tag i sig själv. Känner mig så hjälplös men vill så gärna hjälpa. Önskar att jag kunde säga till hennes livsguider och änglar att ge henne extra styrka men har inte dom gåvorna att göra det. Skulle ni rekommendera healing till en person som mår dåligt? Kan det göra livet lättare för någon som mår dåligt?

Jag vill så gärna att hon ska må bra igen och bli sitt vanliga starka jag.

Om det är någon som har råd att ge så skulle jag vara såååå tacksam.

Namaste

Annons:
Fjäril
2014-07-31 15:38
#1

Hej, Alla fina tankar om andra människor är bra, som att du önskar att hon ska ta sig igenom detta utan att det ska vara allt för jobbigt. Att skicka energi är ungefär som healing och det ska man inte göra utan att berörd person är medveten om det, men som sagt - önska henne allt gott, tänk på henne och visualisera hur du är där och stöttar. Fint av dig att vara så engagerad i din vän.

Sajtvärd på Övernaturligt

maria.johansson@applicon.se
#2

Tack för svaret Fjäril. 

Man måste ta hand om sina medsystrar. :-)

Fjäril
2014-07-31 21:20
#3

Tack själv :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Upp till toppen
Annons: