Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 696 ggr
michellepetersson95
2014-07-30 03:24

Ett skrämmande sammanträffande eller annat?

Hejsan. Jag var med om något som skrämde mig lite nyss. Kan börja med att jag alltid tyckt att andar, och liknande varit väldigt intressant. Jag låg här i sängen, och kollade genom denna sajten. Läste det som lät intressant, och som hade svar. - och var endel om djur som har somnat in. Förra sommaren, fick vi avliva våran hund Elsa. Jag saknar henne så oehört, och anklagar mig själv fortfarande en aning och inbillar mig att jag kanske kunde gjort något för att hålla henne kvar. Hon var en snäll, busig, glad 5årig amstaff. Var dels att vi avlivade henne, då personen som avlade upp kullen hade en hund som var smittad med sjukdomen Demodex. -kvalster som lever i hårsäckarna, som orsakar kronisk klåda som ej går att lindra. Nu när jag läste här iallafall, hörde jag något inne i köket. - vi har oxå 4 katter. Jag antog att det bara var en flugjakt, som vanligt nu när fönster alltid är öppna. Men nu när jag gick ut i köket, så låg katternas matskål 2-3 meter ifrån där den normalt står. (Precis framför vår ugn) , med allt torrfoder på golvet. Något jag själv tyckte var lustigt, och att skålen stod uppåt, och inte nedåt etc. - Elsa brukade alltid flytta på sina skålar. Hon brukade först knuffa skålen försiktigt mot ugnen, och satte sen ner tassen så hon välte till den lite försiktigt så hennes foder hamnade på golvet. Katternas skålar har blivit flyttade dit hennes stod innan. Är det bara jag som inbillar mig att det kan vara hon? (Jag är verkligen inte skeptisk angående övernaturliga krafter)

Annons:
pirri17
2014-07-30 05:41
#1

Hunden Elsa var just i köket och flyttat på skålarna och vill visa att hon är där hos er lite som om hon bodde kvar hos er!

Brunett

H-lena
2014-07-30 09:49
#2

Om du fick känslan av att det var hon så var det säkert så! :)


michellepetersson95
2014-07-30 14:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Och kan tillägga att hon var galen i kattens foder. Så vi fick ha deras mat på en köksbänk. Och här har vi det lilla hjärtat. Saknar henne så fruktansvärt. Försöker att inte tänka på henne så gott det går. Och nu så rinner tårarna så pass att det droppar ner i knät :(

H-lena
2014-07-30 15:05
#4

Hon finns där runt dig, och hon älskar dig jättemycket! Hon vill ju inte att du ska vara ledsen heller. Förstår att du saknar henne! Men försök att tänk att hon finns där i närheten även om du kanske inte alltid märker det. Kram till dig och försök att inte vara så ledsen! ❤️


Upp till toppen
Annons: