Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 906 ggr
H-lena
2014-07-28 10:15

Drömtydning!

Hej allihopa!

Inatt hade jag en väldigt intressant dröm som bestod av lite olika delar. Det som fångade min uppmärksamhet var dock att jag träffade lite gamla vänner och så från förr i drömmen, men det är en av dessa som framträdde mer än de andra, de andra var mer som bakgrundspersoner. Den personen ligger mig speciellt varmt om hjärtat, har tänkt en del på honom så det kanske inte är så konstigt att han kom upp i drömmen. Iaf, i drömmen var vi på något ställe, minns inte riktigt hur det såg ut eller var vi var, men tanken var att vi alla skulle övernatta där. Vi satt där och åt middag, han satt mittemot mig. Plötsligt tittar vi på varandra och jag tar hans hand, för jag frös så om mina händer. Hans händer var så varma och härliga och jag sa något sådant till honom. Vi satt där och höll varandra i händerna och jag fylldes av en jättestark varm och fin känsla. Kärlek kan man nog säga. Det hände lite annat i drömmen också men det var inte lika starkt som den här biten. 

Jag har haft drömmar som haft budskap tidigare, och oftast har dessa drömmar varit ganska långa men en sekvens har hängt kvar, och varit tydligare. Detta kändes lite som det. Jag undrar nu vad säger ni om den här drömmen? Kan den ha haft ett budskap? Killen i drömmen är som sagt någon jag gillat väldigt länge och tänker på en del. Jag är överlag väldigt förvirrad över vad vi känner för varandra (eller jag är ganska säker på mina känslor, men mer vad han känner) och har väl ett par gånger bett om ett Tecken. Kan det här vara det? :) Jag säger inte hur jag tolkar drömmen utan jag skulle vilja veta hur ni andra skulle tolka den!


Annons:
Fjäril
2014-07-28 22:50
#1

Hej,

Jag tycker du ger dig själv svaret - du vet inte vad han känner men ni når varandra i drömmen. Du tänker på honom och vet vad du vill men är osäker på honom. Kanske inte något direkt budskap mer än att det kanske är dags att ta reda på vart ni står och hur (om) ni ska gå vidare 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

H-lena
2014-07-29 07:56
#2

Hej! Ja du har nog rätt. Jag vet egentligen svaret men har svårt att lita på den känslan. Min förhoppning är att vi kommer ses snart så att.. ja, nåt händer. Måste verkligen få veta sanningen! Tack!


Fjäril
2014-07-29 10:07
#3

Då håller vi tummarna för att ni ses snart då :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Kakel
2014-08-08 23:52
#4

Hej allihopa! Senaste månaden har jag drömt varje natt att mitt ex kommer till mig och vill komma in men jag släpper inte in han. Jag är skild sen ett år tillbaka och vi var inte ense han vill inte. Och nu senaste veckan har saker börjat ramla ner från tak och väggar som suttit där i flera år vad kan allt detta betyda ???

Amandla
2014-08-09 11:24
#5

#4 Gör en egen tråd istället, då är chansen störst att du får svar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[mommo 12]
2014-08-09 15:50
#6

Jag har drömt att det var någon som jag gick i samma klass med när jag var liten och jag drömde att han kräktes. Jag berättade detta för mamma och hon sa jaha. Jag höll mig borta från honom hela dagen, jag och mina kompisar, och när dagen gick och vi fick rast så kräktes han ute i korridoren. Stackarn. Men den drömmen hade ju ett budskap, och om du väntar, så tror jag du också kan förstå någonting. Det kan vara något viktigt lika gärna kan det vara oviktigt.

Annons:
Nirvana_Ophelia
2014-08-09 19:02
#7

Tror du vet budskapet, och att ni kommer träffas snart också…

jag tror ni gillar varann och borde vara tillsammans. Det tror jag budskapet är!

[Sol69]
2014-08-09 20:50
#8

För mig låter det som ett varsel om att du kanske kommer möta denne man igen. För oftast har jag märkt att om man helt plötsligt börjar tänka mycket på en person så dyker de upp som gubben i lådan.. 😃

H-lena
2014-08-09 21:01
#9

#6 Haha, usch vad äckligt!! Tur att du höll dig undan honom! 😃

#7 & #8 Vad glad jag blir! tack så jättemycket hörni! Ja än har det inte hänt något, drömmen var för ca en och en halv vecka sen eller nåt sånt. Men man vet ju inte hur långt fram i tiden det ligger. Jag hoppas verkligen att ni har rätt, att vi kommer ses snart. ❤️ Jag har också varit med om det, att man tänker på något/någon så dyker den/det upp. Har dessutom sett hans initialer, hans namn och så väääldigt ofta den senaste veckan. Lustigt det kan bli ibland!


[Sol69]
2014-08-09 21:06
#10

Berätta gärna hur det gått sen om du möter denne man H-lena 🙂Men för mig har det oftast varit så att den jag råkar börja tänka på dyker upp igen.

H-lena
2014-08-09 21:07
#11

#10 Absolut berättar jag! Just nu känns det "för bra för att vara sant" att träffa honom igen, det har ändå gått 2 år sedan jag såg honom sist. Och han är inte lätt att få tag på så jag förlitar mig på ödet tills vidare. Jag hoppas att det är så här också! Tack så mycket igen! 🙂


Upp till toppen
Annons: